[municipalsinformacional]
El passat 14 de març, la CUP Vic presentava els 10 primers noms de la llista electoral que acompanyaran a Carla Dinarès, alcaldable de la formació, a les eleccions municipals del 28 de maig a la capital d'Osona. Una llista elaborada de manera "transparent i amb el consens de tota l'assemblea", tal com explicaven des del partit, configurada amb persones relacionades amb l'Esquerra Independentista local, els moviments socials, el món cultural i esportiu i de l'associacionisme de la ciutat.
[noticia]69528[/noticia]
A Dinarès (1), Susanna Vives (2), Quim Soler (3), Marc Camacho (4), Arnau Comajoan (5), Fina Campàs (6), Isàvena Opisso (7), Josep Maria Diéguez (8), Marc Barnolas (9) i Uma Alcaide (10), s'hi sumen l'advocat Toni Iborra (11), la llicenciada en Geografia i Història Carme Cara (12), la impulsora i portaveu de la plataforma Els Estels Silenciats Lola Muñoz (13), l'activista Víctor Domínguez (14), l'esportista i professora Laia Andreu (15), el biòleg especialitzat en gènere Zoe Garcia (16), l'activista Paula Terron (17) i l'enginyer tècnic agrícola Pere Freixa (18).
Les últimes posicions les ocupen, simbòlicament, Roger Cumeras (19), Sara Blázquez (20) i Joan Coma Roura (21), regidors de Capgirem Vic en la present legislatura. Com a suplents: Maria Llord, Bruna Santanach, Martí Coromina i Jordi Sala i Pou.
[noticia]69798[/noticia]
La CUP Vic completa la llista electoral per a les eleccions del 28 de maig
L'alcaldable de la formació, Carla Dinarès, estarà acompanyada de persones vinculades a l'Esquerra Independentista local, els moviments socials, el món cultural i esportiu i de l'associacionisme de la ciutat
ARA A PORTADA
Publicat el 24 d’abril de 2023 a les 10:10
Et pot interessar
-
Política ERC, CUP, PSC i Comuns demanen penjar la bandera palestina al balcó de l'Ajuntament de Vic
-
Política Ariadna Masmitjà, activista manlleuenca integrant de la Flotilla, ja és a casa
-
Política El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe
-
Política Els alcaldes de Vic i Manlleu traslladen a Turull els «problemes» dels seus municipis
-
Política Canvis al cartipàs de Manlleu després del pacte de govern entre Junts i ERC
-
Política L'alcalde de Manlleu, sobre el pacte de govern amb ERC: «Prioritzem la ciutat per damunt dels partits»