L’Assemblea Nacional Catalana (ANC) ha elaborat una aplicació de la Via Catalana per a Android i iPhone des d’on els participants a la cadena humana per la independència del proper Onze de Setembre podran consultar la principal informació de servei sobre el seu tram.
L'aplicació és gratuïta i ja està disponible a la botiga virtual per Android (per iPhone sortirà les properes hores) amb el nom “Via Catalana”. L'app permet a l’usuari consultar un calendari amb els propers actes relacionats amb la Via Catalana, així com publicar fotografies de la Via Catalana o accedir a les instruccions sobre com arribar al tram corresponent amb un mapa geolocalitzat amb la ruta més recomanada per arribar-hi amb vehicle propi per carretera. A més, es poden consultar les recomanacions per al bon funcionament de la Via Catalana i la guia per com actuar en cas d’emergències.
L’aplicació per a mòbil de la Via Catalana també disposa d’un servei de missatgeria que permetrà, a més, que els organitzadors i els coordinadors dels diferents trams de la Via Catalana puguin enviar missatges informatius a tots aquells participants a cadascun dels trams que s’hagin descarregat l’aplicació. Aquest servei estarà activat tant els dies previs a la Diada com el mateix dia Onze en el transcurs de la formació de la Via Catalana.
La Via Catalana ja té aplicació per a mòbil
Política
L'ANC presenta una app per a Android i iPhone que permet obtenir informació de cada tram
ARA A PORTADA
-
Societat «Mantenir-se connectat a la comunitat també és salut, no tot són pastilles» Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Manlleu es prepara per a la 33a edició de la Fira del Porc i la Cervesa Irene Giménez Vinyet
-
Societat El Centre BETA s'incorpora a la xarxa de centres de recerca d'excel·lència de Catalunya Irene Giménez i Vinyet
-
Societat Vic instal·larà pantalles a les entrades de la ciutat per informar de les places d'aparcament disponibles Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans La 38a edició del Mercat de Música Viva de Vic tanca amb 170.000 assistents Irene Giménez i Vinyet
Publicat el
02 de setembre de 2013 a
les 18:17
Et pot interessar
-
Política
El Govern vol potenciar les aules d'acollida intensiva per afavorir la integració de l'alumnat nouvingut
-
Política
La inscripció «UE Vic» de la graderia de l'estadi Hipòlit Planàs no es restituirà (de moment)
-
Política
Vic estrenarà el nou servei de bus urbà al desembre
-
Política
El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe
-
Política
Domènec Parera serà la figura protagonista de la Marxa dels Vigatans 2026
-
Política
L'alcalde de Santa Eugènia de Berga acaba el discurs de Festa Major amb un «puta Espanya»
