L’Ajuntament de Vic penjarà l’estelada a la plaça del Mil·lenari, el proper dilluns 10 de setembre, en el marc dels actes institucionals de la Diada Nacional. La hissada tindrà lloc a les 18:30 hores, en un acte solemne en el que hi participaran totes les autoritats municipals. L’estelada romandrà en aquest indret de manera permanent.
La decisió sorgeix després de la polèmica per la negativa de CiU a penjar l’estelada a l’edifici de l'Ajuntament, tal com va sol·licitar el grup municipal de SI al passat ple. La proposta va ser tombada amb els vots en contra de CiU i PxC. A l’acte, l’alcalde Josep M. Vila d’Abadal ja va oferir a SI posar l’estelada en algun altre punt de la ciutat.
L'Ajuntament de Vic penjarà una estelada permanent a la plaça del Mil·lenari
Política
La decisió sorgeix després de la negativa de CiU a hissar la bandera a l’edifici municipal.
ARA A PORTADA
-
Cultura Oques Grasses s'acomiada després de fer història a l'Estadi Olímpic: «Gràcies per tot l’amor que ens heu regalat» Pau Espí / Agències
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 9, 10 i 11 d'octubre Irene Giménez Vinyet
-
Societat Els Agents Rurals denuncien la tala il·legal de 200 avets en una finca forestal d'Espinelves ACN
-
Societat Vic reclama una tercera Àrea Bàsica de Salut per donar resposta a l'augment demogràfic Irene Giménez i Vinyet | Agències
-
Publicat el
29 d’agost de 2012 a
les 11:54
Et pot interessar
-
Política
El govern de Vic s'obre a replantejar la mobilitat a la ronda Camprodon
-
Política
El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe
-
Política
Les petites coses mal fetes
-
Política
La Guàrdia Urbana de Vic afirma que els delictes lleus van a la baixa
-
Política
ERC Prats de Lluçanès prepara el terreny per a les eleccions municipals del 2027
-
Política
Sant Miquel de Balenyà s'incorpora a la Mancomunitat La Plana com a membre de ple dret
