[municipals2023_o]
L'alcaldable d'Ara Vic-Pacte Local, ja ha dipositat el seu vot. Concretament, ho ha fet a les 11.30 hores d'aquest diumenge 28 de maig a l'Escola Estel de la capital d'Osona. Farrés explica que "la primera impressió" de la jornada electoral "és bona" i remarca que la seva candidatura té la voluntat "de treballar pels vigatans i vigatanes" sent "un alcalde de proximitat amb qui la ciutadania pugui parlar de tu a tu". L'alcaldable d'Ara Vic ha reivindicat el vot útil pel seu projecte perquè és el que "la ciutat necessita per reconduir tot el que no funciona".
Segons han informat fonts municipals, pocs minuts abans de les 9 del matí s'han constituït, sense incidents, les 44 meses que hi ha a Vic repartides entre vuit col·legis electorals.
[noticia]69901[/noticia]
L'alcaldable d'Ara Vic, Xavier Farrés, ja ha dipositat el seu vot
El candidat ha votat a les 11.30 hores a l'Escola Estel de la capital d'Osona
ARA A PORTADA
- Irene Giménez Vinyet
- Periodista a Osona.com
Publicat el
28 de maig de 2023 a
les 13:43
Et pot interessar
-
Política
Seguretat, civisme i creixement demogràfic, els «reptes» del govern de Vic per l'últim any de mandat
-
Política
Tona aprova una modificació de crèdit de 2,74 milions d'euros per impulsar inversions estratègiques
-
Política
Vic aprova un pla d'usos comercials per preservar el comerç de qualitat i proximitat
-
Política
El ple de Vic tomba la moció de partits de l'oposició contra el tancament de l'alberg social
-
Política
Judit Sardà pren el relleu de Lluís Ges i es converteix en alcaldessa de Tona
-
Política
Tensió al ple de Vic per la sortida d'Elisenda Carrera del govern i els rumors que la situen a Aliança Catalana
