La secció local de l’Assemblea Nacional Catalana, Vic per la Independència, organitza un debat entorn dels mitjans de comunicació i la independència de Catalunya. L’acte tindrà lloc avui divendres, dia 1 de juny, a l’auditori Marià Vila d’Abadal de l’edifici de El Sucre de Vic a partir de 2/4 de 9 del vespre.
L’acte comptarà amb dues parts. D’una banda, es presentarà el logotip de l’Assemblea Nacional Catalana. Ha estat elaborat per l’osonenc Ton Granero, responsable d’Eumogràfic. El mateix Granero serà l’encarregat de donar-lo a conèixer.
Seguidament hi haurà un debat amb els periodistes Vicent Sanchis, Eva Piquer i David Bassa, sobre el paper dels mitjans de comunicació en relació a la independència de Catalunya. El debat serà moderat per un altre periodista, Xavier Bardolet.
Aquest debat serà el tret de sortida d’un seguit de xerrades que tindran com a eix comú la independència.
L'ANC presenta a Vic el seu logotip
Política
L’acte inclou un debat sobre el paper dels periodistes, amb Vicent Sanchis, Eva Piquer i David Bassa.
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de juny de 2012 a
les 10:37
Et pot interessar
-
Política
Nova reunió per avançar en la creació del Consell Comarcal del Lluçanès
-
Política
Alhora denuncia «la intimidació» policial a Vic mentre recollia signatures per presentar-se al 29-N
-
Política
Isaac Peraire serà el candidat d'ERC a la Catalunya Central per a les eleccions del 29-N
-
Política
De Vic al Parlament per impulsar la reforma de l'educació infantil
-
Política Eleccions espanyoles del 29-N a Osona i el Lluçanès: a quina mesa he de votar?
-
Política
Vic reclama una tercera Àrea Bàsica de Salut per donar resposta a l'augment demogràfic
