L'ANC ha convocat una crida a la mobilització ciutadana per demanar unitat als 72 diputats independentistes i "en previsió dels possibles atacs per part dels organismes de l'Estat espanyol". La concentració tindrà lloc el diumenge, 22 de novembre, a les 12 del migdia al passeig dels Til·lers del Parc de la Ciutadella de Barcelona. La iniciativa es va ajornar la setmana passada, arran dels atemptats de París.
En aquest marc, l’ANC de Vic torna a oferir la possibilitat d’anar amb autocar a la mobilització ciutadana. Els interessants, s’han de dirigir prèviament a Autocars Serrat (carrer Jaume I, núm. 13) en l'horari de 9:30 a 13:30 h i de 16 a 20 h, i dissabte de 9:30 a 13 h. Dissabte, també es podran comprar tiquets a la parada de l'ANC de Vic a la plaça Major. El preu del bitllet és de 8 euros.
L’autocar, que ofereix 64 places, sortirà des de la zona del Sucre a les 10 del matí i la tornada serà un cop acabi la mobilització, pels volts de dos quarts de 2 del migdia. També farà una parada a les 4 Carreteres de Tona.
L'ANC Vic torna a posar un autocar per anar a la concentració de Barcelona
Política
La mobilització demanarà unitat als 72 diputats independentistes
ARA A PORTADA
-
Societat Vic instal·larà pantalles a les entrades de la ciutat per informar de les places d'aparcament disponibles Irene Giménez Vinyet
-
-
Cultura i Mitjans Manlleu es prepara per a la 33a edició de la Fira del Porc i la Cervesa Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans La 38a edició del Mercat de Música Viva de Vic tanca amb 170.000 assistents Irene Giménez i Vinyet
-
Societat Els Bombers extingeixen un incendi forestal a Sant Bartomeu del Grau Irene Giménez i Vinyet
Publicat el
18 de novembre de 2015 a
les 06:59
Et pot interessar
-
Política
El Govern vol potenciar les aules d'acollida intensiva per afavorir la integració de l'alumnat nouvingut
-
Política
La inscripció «UE Vic» de la graderia de l'estadi Hipòlit Planàs no es restituirà (de moment)
-
Política
El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe
-
Política
Domènec Parera serà la figura protagonista de la Marxa dels Vigatans 2026
-
Política
L'alcalde de Santa Eugènia de Berga acaba el discurs de Festa Major amb un «puta Espanya»
-
Política
Elisenda Carrera serà la candidata d’Aliança Catalana a Vic
