Una bona part del professorat de l’Escola d’Art i Superior de Disseny de Vic anirà a treballar divendres 12 d’octubre, dia de la Hispanitat, “en desacord amb el fet que aquest dia sigui contemplat com a festiu al calendari”, segons una nota que ha emès el centre.
Els alumnes han estat convidats a compartir aquest dia de treball amb els professors, de manera que durant el matí es portaran a terme activitats acadèmiques (no lúdiques). En cap cas no s’avançarà matèria continguda al programa de curs. Concretament es treballaran alguns temes vinculats a la història de l’art i a les visites previstes a museus i exposicions.
“S’ha comunicat això als pares dels alumnes per tal d’informar-los-en i que no hi hagi malentesos en l’actuació dels alumnes”, explica la nota.
L'Escola d'Arts i Oficis de Vic tampoc farà festa el 12 d'octubre
Es portaran a terme activitats acadèmiques, no lúdiques.
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament de Tona posa a disposició de la ciutadania dos habitatges de lloguer social Irene Giménez Vinyet
-
Vic: el govern de Junts en minoria, obligat a buscar la complicitat de l'oposició Irene Giménez Vinyet
-
Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC Irene Giménez Vinyet
-
Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 09 d’octubre de 2012 a les 15:38
Et pot interessar
-
Política Vic dona suport a l'embargament d'armes a Israel i a les resolucions internacionals contra el genocidi del poble palestí
-
Política Llum verda a l'Agenda Urbana de Vic
-
Política El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe
-
Política El nou regidor d'Aliança Catalana a Manlleu ret homenatge a la bandera espanyola
-
Política Manlleu aprova la modificació per la reordenació urbanística del polígon del Verdaguer
-
Política Manlleu declara «persones non grates» els policies infiltrats als moviments socials dels Països Catalans