L’Executiva Nacional d’Esquerra va arribar ahir a diversos acords. Un d’ells va ser l’aprovació, tal i com marca el reglament de confecció de les llistes municipals, dels alcaldables de les poblacions amb més de 20.000 habitants que ja han escollit candidat. Entre aquests hi havia Pere Prat, a Manlleu, i Joan López, a Vic.
Amb aquest acord queden ratificats els candidats dels municipis que han elegit el seu cap de llista i es compleix així amb el calendari de precampanya aprovat pel Consell Nacional el passat 18 de desembre.
L’Executiva Nacional d’ERC ratifica els caps de llista de Vic i Manlleu per a les municipals
Joan López i Pere Prat seran els candidats a l’alcaldia de les dues poblacions osonenques, tal com ja estava previst.
ARA A PORTADA
-
-
Oportunitat laboral en un entorn únic: busquen treballadors en un dels santuaris més icònics de Catalunya Neus Climent
-
Carla Dinarès (CUP Vic) deixa l'acta de regidora: «Aquesta ciutat és una de les coses que més estimo del món» Irene Giménez Vinyet
-
Llevantada: el Meteocat amplia i intensifica els avisos per pluges superiors a 100 litres Arnau Urgell i Vidal
-
Vic impulsa un projecte per acostar la cultura als barris i fomentar la participació ciutadana Redacció
Publicat el
11 de gener de 2011 a
les 16:13
Et pot interessar
-
Política
Els municipis del Lluçanès i el Govern avancen en la planificació del futur Consell Comarcal
-
Política
El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe
-
Política
Denuncien «bloqueig» i ús fraudulent de les cites prèvies per fer els tràmits d'estrangeria a Vic
-
Política
Demanen més de 30 anys de presó per l'atac a la comissaria dels Mossos de Vic en solidaritat amb Pablo Hasél
-
Política
Els fets delictius baixen un 7% a Vic
-
Política
ERC i Junts denuncien al Parlament els impagaments del Govern amb la Mancomunitat del Lluçanès
