La diputada republicana i alcaldessa de Viladrau Margarida Feliu serà la candidata d'ERC per Osona a les eleccions de pròxim 12 de maig al Parlament de Catalunya. Així ho ha decidit la militància del partit en un congrés celebrat a Gurb aquest mateix dimarts.
Feliu va iniciar l'etapa al Parlament com a diputada fa poc més d'un any, quan va substituir l'escó de Chakir El Homrani. Amb l'objectiu "de continuar treballant pel país i la seva gent i continuar aquelles tasques que han quedat pendents", l'actual batllessa de Viladrau optarà a revalidar la responsabilitat.
L'Assemblea d'ERC a Osona també ha escollit de número dos a Rafa Cuenca, regidor republicà a Manlleu, assessor del Departament d'Educació i actual president d'ERC a la capital del Ter; i de número tres, Agnès Capera, de Centelles i membre de l'executiva d'Esquerra Republicana a la comarca.
Per la seva banda, l'actual delegada del Govern a la Catalunya Central, Montse Barniol, ha estat escollida per la militància del partit republicà com a candidata del Lluçanès.
Alcaldessa d'Alpens del 2003 al 2023, Barniol apunta per la nova legislatura "contribuir a continuar desplegant totes les polítiques i serveis del què significa ser comarca oficial". De fet, és la primera vegada que aquest territori pot escollir directament candidat a les llistes del Parlament.
Margarida Feliu i Montse Barniol, candidates d'ERC per Osona i el Lluçanès pel 12-M
Política
La militància també ha escollit com a números dos i tres el regidor republicà de Manlleu, Rafa Cuena, i Agnès Capera, de Centelles i membre de l'executiva comarcal
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de març de 2024 a
les 18:00
Actualitzat el
08 d’abril de 2024 a les
14:41
Et pot interessar
-
Política
Nova reunió per avançar en la creació del Consell Comarcal del Lluçanès
-
Política
Alhora denuncia «la intimidació» policial a Vic mentre recollia signatures per presentar-se al 29-N
-
Política
Isaac Peraire serà el candidat d'ERC a la Catalunya Central per a les eleccions del 29-N
-
Política
De Vic al Parlament per impulsar la reforma de l'educació infantil
-
Política Eleccions espanyoles del 29-N a Osona i el Lluçanès: a quina mesa he de votar?
-
Política
Vic reclama una tercera Àrea Bàsica de Salut per donar resposta a l'augment demogràfic
