El passat diumenge a Montesquiu es va iniciar el camí cap a la consulta sobiranista del proper dia 13 de desembre. La plataforma Montesquiu decideix es va constituir després d´una assemblea amb entitats del poble, convocada per Montesquiu es Mou, a més de persones representatives de partits polítics com ERC i CUP i d´altres que venien a títol individual.
En aquesta assemblea es va decidir tirar endavant la consulta i ja es van encarregar diverses tasques a la gent que voluntàriament es va oferir a treballar-hi.
Montesquiu posa la directa cap el 13-D
La plataforma Montesquiu Decideix comença a treballar.
ARA A PORTADA
Publicat el
22 d’octubre de 2009 a
les 18:54
Et pot interessar
-
Política
Vic aprova un pla d'usos comercials per preservar el comerç de qualitat i proximitat
-
Política
Judit Sardà pren el relleu de Lluís Ges i es converteix en alcaldessa de Tona
-
Política
Tensió al ple de Vic per la sortida d'Elisenda Carrera del govern i els rumors que la situen a Aliança Catalana
-
Política
El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe
-
Política
Manlleu demana una «millora urgent» de la mobilitat en transport públic
-
Política
Joan Ballana serà el candidat d'ERC a l'alcaldia de Vic
