En el ple d’ahir de l’Ajuntament de Roda de Ter va aprovar la moció presentada pel grup municipal d’Esquerra i transaccionada pel grup de Convergència i Unió on es demana al Parlament de Catalunya que iniciï un procés democràtic per tal que Catalunya exerceixi el dret a decidir sense més límit que la pròpia voluntat del poble de Catalunya. El document insta a la celebració d’un referèndum on aquest horitzó sigui sotmès a la decisió lliure i voluntària del conjunt del poble de Catalunya. La moció va ser aprovada per vuit vots a favor, dos en contra i una abstenció.
També es va aprovar per unanimitat una altra moció del grup d’Esquerra on es formalitza i s’expressa un reconeixement pòstum a la tasca realitzada per Jaume Salés Sanjaume en favor de la cultura i la història del municipi i en valora la feina feta i la seva projecció intel•lectual.
Roda de Ter insta el Parlament a iniciar un procés per exercir el dret a decidir
A través d’una moció presentada per ERC.
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de juliol de 2010 a
les 18:10
Et pot interessar
-
Política
Seguretat, civisme i creixement demogràfic, els «reptes» del govern de Vic per l'últim any de mandat
-
Política
Tona aprova una modificació de crèdit de 2,74 milions d'euros per impulsar inversions estratègiques
-
Política
Vic aprova un pla d'usos comercials per preservar el comerç de qualitat i proximitat
-
Política
El ple de Vic tomba la moció de partits de l'oposició contra el tancament de l'alberg social
-
Política
Judit Sardà pren el relleu de Lluís Ges i es converteix en alcaldessa de Tona
-
Política
Tensió al ple de Vic per la sortida d'Elisenda Carrera del govern i els rumors que la situen a Aliança Catalana
