Sergi Tarrés ha estat reelegit, per unanimitat, president d’ERC Calldetenes, en el marc del congres celebrat ahir, 31 de gener. Tarrés també assumirà les funcions de Comunicació.
La nova executiva incorpora el portaveu del grup municipal, Joan Arumí, així com l'històric militant Ton Puigdesens com a vicepresident. Xanti Domènech i Marta Puigdesens ocuparan les secretaries de Municipal i de la Dona respectivament.
“ERC Calldetenes obre així una etapa il·lusionadora i participativa per encarar, de forma renovada, les properes eleccions municipals així com el procés de transició que viu el nostre país”, diu la formació en un comunicat.
ARA A PORTADA
-
Societat Les pluges i la baixada de temperatures, claus per a la campanya de la castanya de Viladrau ACN
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 9, 10 i 11 d'octubre Irene Giménez Vinyet
-
Societat Els Agents Rurals denuncien la tala il·legal de 200 avets en una finca forestal d'Espinelves ACN
-
Societat Vic reclama una tercera Àrea Bàsica de Salut per donar resposta a l'augment demogràfic Irene Giménez i Vinyet | Agències
-
Publicat el
01 de febrer de 2013 a
les 18:01
Et pot interessar
-
Política
El govern de Vic s'obre a replantejar la mobilitat a la ronda Camprodon
-
Política
El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe
-
Política
Les petites coses mal fetes
-
Política
La Guàrdia Urbana de Vic afirma que els delictes lleus van a la baixa
-
Política
ERC Prats de Lluçanès prepara el terreny per a les eleccions municipals del 2027
-
Política
Sant Miquel de Balenyà s'incorpora a la Mancomunitat La Plana com a membre de ple dret
