Ramon Espadaler ha apostat perquè Unió Democràtica de Catalunya es torni a presentar a les eleccions espanyoles, en el cas que aquestes es reeditin. Així ho ha explicat a El Món a RAC1, on també ha apuntat que aquesta decisió, però, l'haurà de ratificar el comitè de govern la setmana vinent. "Estem més a prop de presentar-nos al 26-J que d'una altra cosa però encara no hem pres la decisió", ha dit.
Pel que fa a qui podria encapçalar la llista, Ramon Espadaler ha indicat que encara han decidit perquè "tenim més de dues persones capaces", tot afegint, respecte la possibilitat que fos ell: "no em postulo, ni em deixo de postular. No és el moment per aquest debat encara".
També ha esbossat el motiu pel qual considera que la participació d'Unió és necessària: "Creiem que hi ha d'haver una proposta que no se subordini a ERC i a la CUP". Per últim, ha reflexionat que la campanya serà modesta degut a la situació econòmica en què es troben les arques del partit, que va sol·licitar un preconcurs de creditors per un deute de 16 milions d'euros.
Unió aposta per tornar-se a presentar tot i la situació econòmica del partit
La decisió l'haurà de ratificar el comitè de govern la setmana vinent | Ramon Espadaler no s'autodescarta com a cap de llista
ARA A PORTADA
-
Romà Casanova: «L'Església és una de les institucions que més i millor ha gestionat la pederàstia» Xavi Llambrich
-
El bisbe de Vic elogia el caràcter «proper a la gent» de Lleó XIV i la «defensa dels més necessitats» Redacció
-
Vic demanarà a la Generalitat ampliar el servei de bus que connecta amb el Lluçanès i el Berguedà Irene Giménez Vinyet
-
-
Publicat el 26 d’abril de 2016 a les 07:42
Et pot interessar
-
Política Vic aprova una moció per reclamar la delegació de competències en matèria d'immigració a la Generalitat
-
Política El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe
-
Política Torelló aprova una modificació de la taxa del servei de recollida de residus
-
Política Junts i ERC acorden la reobertura de l'Oficina d'Habitatge de Manlleu
-
Política Manlleu aprova una modificació del POUM per a la reordenació urbanístic del Verdaguer
-
Política Canvis al cartipàs de Manlleu després de la ruptura entre Junts i PSC