Aquest dissabte 15 de gener, a les 10 del matí, al Casino de Vic, es celebrarà el Primer Congrés Comarcal d’Osona i el primer Congrés Regional de les comarques centrals de SI.
L'ordre del dia serà el següent:
- A les 10 del matí, celebració del PRIMER CONGRÉS COMARCAL: es faran les presentacions de les candidatures que opten a crear l'Executiva Comarcal d’Osona. A continuació es procedirà a la seva votació.
- Seguidament, a les 12, PRIMER CONGRÉS REGIONAL: es faran les presentacions de les candidatures que opten a crear l'Executiva Regional de la Catalunya Central, que inclou Osona, Bages, Berguedà, Solsonès i Ripollès. A continuació es procedirà a la seva votació.
Ambdós congressos seran presidits pel diputat per la circumscripció de Barcelona Alfons López Tena.
Vic acull dos congressos de SI
Aquest dissabte, Solidaritat celebra el primer congres comarcal i el primer congrés regional de la Catalunya Central.
ARA A PORTADA
-
El GDT reivindica la crisi de la pesta porcina com «una oportunitat» per «transformar el model» Irene Giménez Vinyet
-
El Govern avala l'ERTO que afecta 450 treballadors del Grup Jorge a Osona pel brot de pesta porcina Redacció
-
«Macrocultiu» o diversificació: la pesta porcina accelera el debat sobre el model econòmic a Osona Irene Giménez Vinyet
-
La CUP aposta per la diversificació del model productiu per posar fre al «monocultiu de porcs i turistes» Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 14 de gener de 2011 a les 18:52
Et pot interessar
-
Política
El Consell Comarcal d'Osona aprova un pressupost de més de 50 milions d'euros pel 2026
-
Política
El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe
-
Política
Prats de Lluçanès aprova el pressupost pel 2026
-
Política
Quant cobren els alcaldes i alcaldesses d'Osona i el Lluçanès?
-
Política
L'Ajuntament de Tona, molt a prop d'adquirir la finca Estabanell
-
Política
L'Ajuntament de Vic ha obert més de 50 expedients per sospita d'infrahabitatge
