Aquest dissabte 15 de gener, a les 10 del matí, al Casino de Vic, es celebrarà el Primer Congrés Comarcal d’Osona i el primer Congrés Regional de les comarques centrals de SI.
L'ordre del dia serà el següent:
- A les 10 del matí, celebració del PRIMER CONGRÉS COMARCAL: es faran les presentacions de les candidatures que opten a crear l'Executiva Comarcal d’Osona. A continuació es procedirà a la seva votació.
- Seguidament, a les 12, PRIMER CONGRÉS REGIONAL: es faran les presentacions de les candidatures que opten a crear l'Executiva Regional de la Catalunya Central, que inclou Osona, Bages, Berguedà, Solsonès i Ripollès. A continuació es procedirà a la seva votació.
Ambdós congressos seran presidits pel diputat per la circumscripció de Barcelona Alfons López Tena.
Vic acull dos congressos de SI
Aquest dissabte, Solidaritat celebra el primer congres comarcal i el primer congrés regional de la Catalunya Central.
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de gener de 2011 a
les 18:52
Et pot interessar
-
Política
Entre la fugida d'estudi i el tancament de files
-
Política
Relleu a la CUP Vic: Carla Dinarès plega i la substitueix Arnau Comajoan
-
Política
Condemnen a un any de presó un carter de Vic per llençar propaganda electoral de JxCat al contenidor
-
Política
El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe
-
Política
Roda de Ter destinarà 103.500 euros a entitats i associacions de veïns del municipi
-
Política
Aparcar als pàrquings soterrats de la Biblioteca Pilarin Bayés i la plaça Major de Vic és més car aquest 2026
