L’economista de la Universitat Pompeu Fabra, Salvador Garcia, farà una xerrada el proper dimecres, 14 de juliol, titulada “L’economia catalana l’endemà de la independència”, on parlarà de com serà Catalunya a nivell econòmic el dia que esdevingui un Estat independent.
Salvador Garcia-Ruiz (Santa Perpètua de Mogoda) és economista per la Universitat Pompeu Fabra i MBA per New York University.
Ha viscut a Madrid, Nova York i Londres i actualment resideix a Sabadell. Ha treballat en consultoria estratègica i banca d’inversió, i actualment és directiu d’una entitat financera. Soci de l’Associació Catalana de Professionals, de l’Espai Hayek, d’Amnistia Internacional i del Barça. Membre de Reagrupament.Cat i del col•lectiu Emma.
La xerrada es farà a dos quarts de 9 del vespre a la seu de la Unió Excursionista de Vic (Casa Galadies) al número 22 del carrer de la Riera.
Aquesta és la cinquena conferència del cicle organitzat per Reagrupament Osona i que té com a objectiu mostrar les raons i els arguments a favor de la independència de Catalunya.
Xerrada: l’economia catalana en un estat independent
A Vic, organitzada per Reagrupament i amb Salvador Garcia.
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de juliol de 2010 a
les 15:59
Et pot interessar
-
Política
El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe
-
Política
Demanen més de 30 anys de presó per l'atac a la comissaria dels Mossos de Vic en solidaritat amb Pablo Hasél
-
Política
ERC i Junts denuncien al Parlament els impagaments del Govern amb la Mancomunitat del Lluçanès
-
Política
Acord PSC-Comuns pels pressupostos de la Generalitat 2026: aquestes són les mesures per Osona
-
Política
Entre la fugida d'estudi i el tancament de files
-
Política
Relleu a la CUP Vic: Carla Dinarès plega i la substitueix Arnau Comajoan
