Agents dels Mossos d’Esquadra i el Servei Català del Trànsit (SCT) establiran un dispositiu especial de trànsit amb motiu de la revetlla de Sant Joan, que començarà a les 13:00 hores del dimecres 23 de juny i finalitzarà a les 24:00 hores del dimarts 24. El fet que enguany la revetlla se celebri a la part central d’una setmana laboral i que no permet la realització de dies de festa consecutius fa preveure que moltes persones optaran per celebrar la revetlla en el lloc habitual de residència o a les rodalies. Per tant es preveu una mobilitat moderada a la xarxa viària catalana, tot i que els desplaçaments curts podran ser nombrosos.
En aquests dos dies, es desplegaran més de 850 mossos a peu de carretera a tot Catalunya, dels quals 450 ho faran dimarts i 419, dimecres. Els agents intensificaran la seva presència a les vies d’entrada i sortida dels grans nuclis urbans i a les zones que concentrin la majoria de desplaçaments. En els dos dies s’establiran 136 punts de presència preventiva i 26 punts de regulació del trànsit.
Per la seva banda, els Bombers de la Generalitat reforçaran el seu dispositiu de guàrdia, atès l’increment de sortides d’emergència que normalment s’atenen en una nit com aquesta. D’aquesta manera, durant la revetlla hi treballaran uns 1.250 efectius dels Bombers de la Generalitat (entre bombers funcionaris, bombers voluntaris, auxiliars forestals, personal operatiu, etc).
- Més informació, des del web de la Generalitat
2.100 mossos i bombers vetllaran perquè no hi hagi incidents a la revetlla
Societat
La policia autonòmica i el Servei Català del Trànsit estableixen un dispositiu especial de trànsit amb més de 530 controls. Els Bombers de la Generalitat reforçaran el personal de guàrdia.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans El Mercat de Música Viva de Vic, on la cultura es dona de la mà amb la reivindicació Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans La 38a edició del Mercat de Música Viva de Vic omple de ritme i bon ambient la capital d'Osona Oriol Clavera
-
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 18, 19 i 20 de setembre Irene Giménez Vinyet
-
Política El Govern vol potenciar les aules d'acollida intensiva per afavorir la integració de l'alumnat nouvingut ACN
Publicat el
23 de juny de 2009 a
les 07:24
Et pot interessar
-
Societat
El Mercat de Música Viva de Vic reuneix 1.300 professionals acreditats
-
Societat
L'Ajuntament de Roda de Ter reclama «actuacions concretes» per resoldre la problemàtica del trànsit
-
Societat
Troben el cos sense vida d'Andreu Chinchilla, veí de Viladrau molt conegut al poble
-
Societat
El concert inaugural de la 38a edició del Mercat de Música Viva de Vic reflexiona sobre la música en directe
-
Societat
La iaia Angeleta, ingressada a l'Hospital de Vic: «No tot són flors i violes als 95 anys»
-
Societat
La inscripció «UE Vic» de la graderia de l'estadi Hipòlit Planàs no es restituirà (de moment)
