Vic Comerç i el Vic Hoquei Club han presentat aquest dilluns el nou acord de col·laboració que els uneix amb la voluntat de promoure's mútuament i transmetre valors que comparteixen com "la cultura de l'esforç, la resiliència i el compromís amb la ciutat".
L'impuls de la campanya publicitat conjunta vol ajudar a donar visibilitat als comerciants de la ciutat i, al mateix temps, a l'entitat, amb la finalitat de "promocionar la 'Marca Vic' i encoratjar a la participació ciutadana", destaca Ramon Cirera, president del Vic Hoquei Club. "Estem molt il·lusionats de sumar esforços amb una institució esportiva històrica i tan arrelada a la ciutat", subratlla Núria Simon, presidenta de Vic Comerç.
D'aquesta manera i a través de la Targeta Urbana, la ciutadania podrà aconseguir entrades, descomptes o entrar al sorteig per a participar en una vintena de tallers de patinatge per a infants amb la compra en qualsevol dels establiments adherits a Vic Comerç. Només durant el mes d'octubre se sortegen 150 entrades dobles per anar a veure els partits del Vic Hoquei Club a l'Olímpic.
La col·laboració, tal com expliquen ambdues entitats, també neix de la necessitat de promocionar el comerç local així com de reenganxar la ciutat amb l'equip: "Necessitem claca cada partit", insisteix Cirera. "D'aquest acord se'n beneficiarà la ciutadania i, a més, contribuirà a viure Vic tant dins com fora dels pavellons esportius", diu el president del Vic Hoquei Club tot recordant que, aquest dissabte, és una bona ocasió per a acudir a l'Olímpic i gaudir del partit de l'Ok Lliga que enfrontarà el conjunt vigatà amb el FC Barcelona.
En paral·lel, aquesta temporada Vic Comerç s'afegeix a la llista de patrocinadors del club amb l'objectiu de "recolzar" les iniciatives de l'entitat esportiva i "acostar" el club a la ciutat. Així s'ha oficialitzat també aquest dilluns, quan Ramon Cirera ha entregat a Núria Simon dos carnets per a l'entitat de comerciants.