De moment, el mestral ha bufat amb ratxes màximes de 99 km/h al Perelló (Baix Ebre), 94 km/h a Mas de Barberans (Montsià), 83 km/h al PN del Ports, 72 km/h a Amposta i 52 km/h a Prades (Baix Camp).
Alerta per tempestes fortes al nord-est de Catalunya
Els xàfecs poden deixar més de 20 litres en 30 minuts i anar acompanyats de calamarsa
ARA A PORTADA
-
Alcaldes i alcaldesses d'Osona reclamen garantir que els exàmens teòrics de conduir es continuïn fent a Vic Irene Giménez Vinyet
-
-
Denuncien un conductor que circulava per la C-17 a Tona amb un gos traient mig cos per la finestra Redacció
-
Protesta d'Osona amb Bici en contra de la prohibició d'anar amb bicicleta en alguns carrers de Vic Redacció
Publicat el
30 de març de 2013 a
les 19:33
El Servei Meteorològic de Catalunya (SMC) ha emès un avís de situació meteorològica de risc per fortes tempestes aquest dissabte a la tarda a vuit comarques del nord-est del país. Segons l'SMC, els xàfecs seran de distribució irregular, podran deixar més de 20 litres en 30 minuts i anar acompanyats localment de calamarsa o pedra. Entre les dotze del migdia i les sis de la tarda, les fortes tempestes seran possibles a les comarques d'Osona, Vallès Oriental, Maresme, Selva, Gironès, Garrotxa, Pla de l'Estany i Baix Empordà. Paral·lelament, també hi ha un avís de l'SMC per fortes ratxes de vent de més de 90 km/h a la Terra Alta, Baix Ebre, Montsià, Priorat, Alt Camp, Baix Camp i la Conca de Barberà.
Et pot interessar
-
Societat
El Tour de França passarà per Vic el 6 de juliol
-
Societat
Martí Giralt és el nou director general de Girbau
-
Societat
L'Ajuntament de Torelló talla una connexió il·legal d'aigua en un habitatge ocupat del carrer Sant Josep
-
Societat
La CUP proposa al Parlament accions per «revertir» l'estat «deplorable» de l'estació de tren de Manlleu
-
Societat
Investiguen dos robatoris amb intimidació a dues joieries de Vic d'un mateix propietari
-
Societat
CCOO rebutja l'ERO presentat Bekaert Deslee, de Sant Boi de Lluçanès, per acomiadar 43 treballadors
