El carrer Rocaprevera passarà a ser d’ús exclusiu per a veïns i usuaris de l’aparcament a partir d’aquest dilluns, quan entrarà en vigor la nova regulació circulatòria i després d’unes obres de reforma que han durat diversos mesos. D’altra banda, el tram d’accés a l’aparcament des de la ronda del Puig serà de doble sentit i el tram restant canviarà el sentit i serà de baixada fins a la plaça Verdaguer.
Dilluns, per tant, es retiraran els obstacles que restringien la circulació pel carrer Rocaprevera. Els canvis més significatius són el doble sentit entre la ronda del Puig i l’entrada de l’aparcament i el sentit únic en direcció a la plaça Verdaguer en l’altre tram de carrer. Just després de l’accés a l’aparcament s’instal·larà una pilona per tal que els veïns puguin accedir al tram inferior del carrer. A més, a petició dels veïns, el carrer Sant Feliu, entre la plaça de la Vila i la plaça Verdaguer serà de doble sentit i exclusiu per a residents a la zona.
Pel que fa a l’aparcament del Sindicat, de moment, es regularà com fins ara. Ben aviat, quan es disposi de la pertinent senyalització, es regularà amb l’anomenada zona vermella, que implica una limitació de l’estacionament a un màxim de tres hores. Aquesta regularització, que serà una prova pilot, permetrà estacionar el doble de temps que a les zones blaves, però sense poder ocupar la franja horària de matí o tarda completa (són quatre hores).
Canvis de circulació al carrer Rocaprevera de Torelló
Societat
A partir d’aquest dilluns, l’accés quedarà restringit als veïns i als usuaris del pàrquing
ARA A PORTADA
-
Societat «Mantenir-se connectat a la comunitat també és salut, no tot són pastilles» Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Manlleu es prepara per a la 33a edició de la Fira del Porc i la Cervesa Irene Giménez Vinyet
-
Societat El Centre BETA s'incorpora a la xarxa de centres de recerca d'excel·lència de Catalunya Irene Giménez i Vinyet
-
Societat Vic instal·larà pantalles a les entrades de la ciutat per informar de les places d'aparcament disponibles Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans La 38a edició del Mercat de Música Viva de Vic tanca amb 170.000 assistents Irene Giménez i Vinyet
Publicat el
16 de febrer de 2014 a
les 09:41
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers extingeixen un incendi forestal a Sant Bartomeu del Grau
-
Societat
La 38a edició del Mercat de Música Viva de Vic omple de ritme i bon ambient la capital d'Osona
-
Societat
El Mercat de Música Viva de Vic, on la cultura es dona de la mà amb la reivindicació
-
Societat
El Mercat de Música Viva de Vic reuneix 1.300 professionals acreditats
-
Societat
El Govern vol potenciar les aules d'acollida intensiva per afavorir la integració de l'alumnat nouvingut
-
Societat
L'Ajuntament de Roda de Ter reclama «actuacions concretes» per resoldre la problemàtica del trànsit
