Les jugadores de la superdivisió femenina del Girbau Vic TT, Clàudia Caymel i Anna Garcia, han aconseguit un dels èxits més importants de la seva trajectòria internacional en proclamar-se campiones de l’Open júnior de Bèlgica de tennis taula, formant part de la selecció espanyola juntament amb la jugadora del Suris Calella, Sofia-Xuan Zhang.
Clàudia Caymel ha aconseguit també l’or en la prova de dobles fent parella amb Sofia-Xuan Zhang i Ana Garcia igualment ha pujat al pòdium en dobles, assolint el bronze juntament amb Alba Fernández del Suris Calella.
En la final per equips han vençut al potent conjunt de França per 3-1 i a semifinals ho han fet contra Bèlgica, també per 3-1. Clàudia Caymel i Sofia-Xuan Zhang han vençut a la final de dobles a les belgues Margo Degraef i Eline Loyen, que a semifinals es van imposar a Anna Garcia i Alba Fernández.
Clàudia Caymel i Anna Garcia guanyen l'Open de Bèlgica de tennis taula
Societat
Les jugadores del Girbau Vic TT formaven part de la selecció espanyola
ARA A PORTADA
Publicat el
24 d’abril de 2016 a
les 09:01
Actualitzat el
24 d’abril de 2016 a les
09:08
Et pot interessar
-
Societat
Un estiu marcat per la calor i l'eclipsi solar: les millors imatges de la temporada a Osona i el Lluçanès
-
Societat
Primera victòria com a professional del ciclista tonenc Adrià Pericas
-
Societat
Presó provisional sense fiança pels dos detinguts que van agredir violentament un home a casa seva a Torelló
-
Societat
L'Ajuntament d'Olost recomana no beure ni cuinar amb aigua de l'aixeta per presència de manganès
-
Societat Nova incidència a l'R3 a causa d'una averia en el sistema de regulació del trànsit ferroviari
-
Societat
Tot allò que has de saber de la Festa del Serpent de Manlleu
