Tot coincidint amb la Festa Major d'Estiu de Centelles la secció local d'ERC ha cregut oportú convidar al conseller de Justícia de la Generalitat, el gurbetà Carles Mundó. El col·loqui tindrà lloc a la plaça del replà de missa, davant de l'església (plaça Mossèn Joan Xandri) aquest divendres dia 1 de setembre a partir de les 8 del vespre.
La cita cau en uns moments on queda menys d'una setmana de la gran manifestació històrica de l'11-S i a un mes del referèndum. Per això Mundó explicar tot el que es pugui sobre els preparatius del referèndum.
L'acte serà presentat per la presidenta d'ERC a Centelles i regidora a l'ajuntament per Ara Junts, Margo Prims, i Alfons Giol, independent, regidor a l'ajuntament i actual cap i portaveu d'Ara Junts al consistori centellenc.
Col·loqui a Centelles amb Carles Mundó
Societat
Tot just quan falta un mes per al referèndum d'independència
ARA A PORTADA
Publicat el
31 d’agost de 2017 a
les 18:58
Actualitzat el
31 d’agost de 2017 a les
19:00
Et pot interessar
-
Societat
Commoció a la Guàrdia Urbana de Vic per la mort sobtada d'un agent
-
Societat
Aquests són els pobles més bonics d'Osona segons la IA
-
Societat
Investiguen un robatori amb força en una joieria de Manlleu
-
Societat
L'atracció de la fira de Tona on va haver-hi nou ferits havia passat la revisió recentment
-
Societat
Detecten la presència de la xinxa de la colza a Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
Les tempestes de dijous deixen petites incidències a diferents municipis d'Osona
