Tot coincidint amb la Festa Major d'Estiu de Centelles la secció local d'ERC ha cregut oportú convidar al conseller de Justícia de la Generalitat, el gurbetà Carles Mundó. El col·loqui tindrà lloc a la plaça del replà de missa, davant de l'església (plaça Mossèn Joan Xandri) aquest divendres dia 1 de setembre a partir de les 8 del vespre.
La cita cau en uns moments on queda menys d'una setmana de la gran manifestació històrica de l'11-S i a un mes del referèndum. Per això Mundó explicar tot el que es pugui sobre els preparatius del referèndum.
L'acte serà presentat per la presidenta d'ERC a Centelles i regidora a l'ajuntament per Ara Junts, Margo Prims, i Alfons Giol, independent, regidor a l'ajuntament i actual cap i portaveu d'Ara Junts al consistori centellenc.
Col·loqui a Centelles amb Carles Mundó
Tot just quan falta un mes per al referèndum d'independència
ARA A PORTADA
Publicat el 31 d’agost de 2017 a les 18:58
Actualitzat el 31 d’agost de 2017 a les 19:00
Et pot interessar
-
Societat Detinguda per robar 300 euros a una persona gran al barri de Montserrat de Torelló
-
Societat El Festival Mans per la Justícia Global de Vic celebra la tercera edició aquest setembre
-
Societat Torelló s'afegeix a les mostres de condol pel traspàs de l'abat emèrit de Montserrat, Sebastià Bardolet
-
Societat Ramon Batllés i Santasmasas, distingit com a Fill Predilecte de Tona
-
Societat El Mercat de Vic oferirà demostracions de cuina en directe amb cuiners locals i producte de proximitat
-
Societat La UVic-UCC reforça l'atenció psicològica davant l'augment de consultes de salut mental dels estudiants