La Guàrdia Urbana de Vic imputa un delicte contra la seguretat del trànsit a un veí de la ciutat que diumenge a les 3 de la matinada va veure's implicat en un xoc entre dos vehicles a la carretera de Manlleu. El conductor va donar positiu en el control d'alcoholèmia que li van fer els agents que van personar-se al punt de l'accident.
Quatre acompanyants, dos de cada vehicle, van patir ferides lleus pel que van haver de ser atesos al Hospital General de Vic i la Clínica de Vic. Segons han explicat fonts del cos policial, el conductor va donar 0,64 mg per litre d'aire espirat en la primera prova i 0,54 en la segona. El detingut és Mohamed A. de 45 anys.
Diligències judicials per a un conductor que va donar positiu
El seu vehicle va xocar amb un altre, amb el resultat de quatre ferits lleus.
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de febrer de 2010 a
les 19:34
Et pot interessar
-
Societat Osona encapçala l'augment dels pensionistes a Catalunya durant el 2025
-
Societat
Incendi de vegetació forestal a Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Societat
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
