Dues dones han resultat afectades lleus pel fum d'un incendi que es va declarar aquest dissabte a la nit a Seva. Segons han informat els Bombers els fets van passar poc abans de la mitjanit. El foc es va originar en una caldera situada en una caseta en un pati exterior de l'habitatge, situat al carrer del Nord.
Tres dotacions bombers van poder apagar el foc de seguida però les dues dones de la casa, de 42 i 44 anys, van inhalar fum. Una d'elles va ser donada d'alta in situ i l'altra la van traslladar a l'Hospital de Vic. Els Bombers van donar per tancat el servei a les dues de la matinada.
Dues dones resulten afectades pel fum d'un incendi a Seva
Societat
El foc s'ha originat en una caldera situada en un pati exterior de l'habitatge
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans El Mercat de Música Viva de Vic, on la cultura es dona de la mà amb la reivindicació Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans La 38a edició del Mercat de Música Viva de Vic omple de ritme i bon ambient la capital d'Osona Oriol Clavera
-
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 18, 19 i 20 de setembre Irene Giménez Vinyet
-
Política El Govern vol potenciar les aules d'acollida intensiva per afavorir la integració de l'alumnat nouvingut ACN
Publicat el
11 de novembre de 2017 a
les 11:38
Et pot interessar
-
Societat
El Mercat de Música Viva de Vic reuneix 1.300 professionals acreditats
-
Societat
L'Ajuntament de Roda de Ter reclama «actuacions concretes» per resoldre la problemàtica del trànsit
-
Societat
Troben el cos sense vida d'Andreu Chinchilla, veí de Viladrau molt conegut al poble
-
Societat
El concert inaugural de la 38a edició del Mercat de Música Viva de Vic reflexiona sobre la música en directe
-
Societat
La iaia Angeleta, ingressada a l'Hospital de Vic: «No tot són flors i violes als 95 anys»
-
Societat
La inscripció «UE Vic» de la graderia de l'estadi Hipòlit Planàs no es restituirà (de moment)
