Un total de 24.130 estudiants, el 94,94% dels 25.416 que es van presentar els dies 11, 12 i 13 de juny a les proves d’accés a la universitat (PAU) a Catalunya, podran accedir el curs que ve a la universitat. La nota mitjana global de les PAU és enguany de 6,346.
Aquestes dades són semblants a les que es donen en els alumnes osonencs. A la comarca, s’han presentat un total de 643 estudiants, dels quals n’han aprovat 616, un 95,8%. La nota mitjana dels joves osonencs a la selectivitat ha estat de 6,292.
D’altra banda, la nota mitjana dels expedients acadèmics del batxillerat al conjunt del país ha estat de 7,25, mentre que a Osona aquest xifra baixa un pèl i se situa a 7,21. Amb aquests resultats, la nota mitjana d'accés a la universitat ha estat de 6,887. Aquesta nota es calcula en base al 60% corresponent a l’expedient de batxillerat i el 40% restant a la nota de la fase general de les PAU.
El 95% dels estudiants osonencs supera les proves d'accés a la universitat
Societat
La nota mitjana dels joves de la comarca a la selectivitat ha estat de 6,2
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de juliol de 2013 a
les 06:24
Et pot interessar
-
Societat
Crit d'emergència pel mas d'en Serrallonga: «Ens hem ficat en un merder impressionant»
-
Societat
Els tresors patrimonials imprescindibles del Lluçanès
-
Societat
La dona més vella de Catalunya fa 112 anys: «Quan jo era petita, només hi havia un cotxe a Olot»
-
Societat
10 atractius turístics d'Osona que has de visitar aquest estiu
-
Societat
«Resignació i seguretat» amb el nou bus de Renfe a l'R3
-
Societat
Un estiu marcat per la calor i l'eclipsi solar: les millors imatges de la temporada a Osona i el Lluçanès
