El proper dissabte dia 18 de desembre, el Banc d’aliments de Torelló ha organitzat una col•lecta popular a dos punts estratègics de la població: la plaça de la Sardana i la plaça Nova. Es recolliran tot tipus d’aliments, però des del Banc es demana que es prioritzin productes de fàcil conservació, com ara arròs, pasta, llegums, articles d’higiene corporal, etc. La col•lecta està prevista des de les 10 del matí fins a les 6 de la tarda.
Des de la seva constitució a principis de 2010, les donacions de les famílies del poble han estat una part important del fons d’aliments d’aquesta entitat. A part d’aquestes aportacions voluntàries, el Banc d’aliments també compta amb la col•laboració de l’Ajuntament de Torelló i la Creu Roja d’Osona.
El Banc d’aliments de Torelló organitza una col•lecta popular
Aquest dissabte, a la plaça de la Sardana i la plaça Nova.
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de desembre de 2010 a
les 17:12
Et pot interessar
-
Societat Osona encapçala l'augment dels pensionistes a Catalunya durant el 2025
-
Societat
Incendi de vegetació forestal a Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Societat
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
