El Club Car, servei de lleure i esports de l’Associació Sant Tomàs, està de celebració. L’entitat enceta l’any del seu 40è aniversari (nov2010-nov2011), un any ple activitats commemoratives per gaudir-ne tots.
El tret de sortida serà el proper diumenge dia 7 de novembre amb una cercavila oberta a tothom. El punt de trobada serà davant de l’estàtua de Jacint Verdaguer - zona verda del campus a la Universitat de Vic a les 10:30, des d’on s’iniciarà la cercavila fins a la plaça Major, passant pel carrer Verdaguer. Les primeres 250 persones en arribar tindran un bossa amb obsequis. El recorregut comptarà amb la presència dels Diables del Serpent de Manlleu que, amb els seus tabals, posaran un toc de percussió a la caminada.
Un cop s’arribi a la plaça Major de Vic, el Club Car convidarà a tots els assistents a xocolata desfeta, coca i fuet per recuperar forces, jocs fets amb material reciclat per a petits i grans i moltes altres sorpreses. També hi haurà un espai on es podrà col•laborar comprant les samarretes del 40è aniversari del Club CAR, o bé clauers molt econòmics fets pels usuaris del Centre Ocupacional de Sant Tomàs.
Aquesta serà la primera de les activitats previstes per aquest any. Un any ple d’activitats organitzades i pensades per fer gaudir a tothom tot donant a conèixer el Club Car. Exposicions, revista corporativa, obres de teatre, concerts... ompliran el calendari durant els propers mesos (les dates exactes encara no estan tancades).
Historia i xifres del Club Car
El Club Car neix a partir d’una iniciativa d’un grup d’amics amb ganes d’ajudar a gaudir en el lleure de persones amb discapacitat intel•lectual l’any 1970. Inicialment era un esplai on feien activitats sortides i excursions els diumenges a la tarda. A partir del 1981, el Club CAR s'integra a l'Associació com una branca dedicada al lleure i a l'esport, però mantenint autonomia funcional, passant a ser un servei independent però tutelat per Sant Tomàs. Seguidament l'Associació ofereix un local al servei a fi de poder portar a terme activitats de manera més assídua.
El juny del 2002, neix el club esportiu CAR (secció esportiva del mateix servei) independent de l'Associació, tot i que dos anys més tard s'opta per signar un conveni i vincular-lo de nou a l'organigrama de Sant Tomàs. Actualment el Club CAR compta amb més de 150 usuaris en diferents edat i múltiples activitats (tan d'esport com de lleure).
Actualment el club dóna servei a un total de 174 usuaris:
101 han participat a les activitats de vacances, 43 han participat a les activitats de lleure intersetmanal, 117 han participat a les activitats esportives, 135 han participat en les sortides i excursions de cap de setmana.
El Club Car celebra el seu 40è aniversari
Societat
El servei de lleure de Sant Tomàs inicia els actes aquest diumenge a Vic.
ARA A PORTADA
-
Cultura Oques Grasses s'acomiada després de fer història a l'Estadi Olímpic: «Gràcies per tot l’amor que ens heu regalat» Pau Espí / Agències
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 9, 10 i 11 d'octubre Irene Giménez Vinyet
-
Societat Els Agents Rurals denuncien la tala il·legal de 200 avets en una finca forestal d'Espinelves ACN
-
Societat Vic reclama una tercera Àrea Bàsica de Salut per donar resposta a l'augment demogràfic Irene Giménez i Vinyet | Agències
-
Publicat el
04 de novembre de 2010 a
les 16:38
Et pot interessar
-
Societat
La Plana de Vic ha superat en 51 ocasions els nivells d'ozó troposfèric aquest estiu
-
Societat
Les pluges i la baixada de temperatures, claus per a la campanya de la castanya de Viladrau
-
Societat
Una experiència virtual permet veure com eren els fanals dissenyats per Gaudí a la plaça Major de Vic
-
Societat
«Ara toca dedicar més temps a la família i als amics»
-
Societat
El govern de Vic s'obre a replantejar la mobilitat a la ronda Camprodon
-
Societat
Gran actuació dels Sagals d'Osona al Concurs de Castells de Tarragona
