La concentració es fa un cop al matí i un altre a la tarda, a tres quarts de 8. És fa a la base ja construïda de la futura torre 38 de la línia, on aquest col•lectiu hi ha instal•lat dos tendals, diferents cadires i bancs i on faciliten, a tots els que ho desitgin, informació detallada del projecte. El punt es troba a uns cent metres de Mas Blanc, entre Centelles i Sant Feliu de Codines, dins el terme municipal de Sant Martí de Centelles. Segons Martí Olivella, un dels membres d'aquest col•lectiu, les obres de construcció de la torre s'haurien d'iniciar en breu, ja que a la del costat, la número 37, ja està gairebé enllestida.
Olivella ha explicat que l'acte pretén “aturar la MAT com a mitjà per avançar en una nova cultura de l'energia” i ser una “mesura dissuasòria per evitar que construeixin la torre”. I afegeix que “guanyar temps per eixamplar la presa de consciència ciutadana” sobre el fet que la MAT no és necessària. Olivella, i el col•lectiu de persones que s'han adherit a aquesta iniciativa, té dipositades moltes esperances en les al•legacions presentades al projecte que posen de manifest l'error de plantejament legal d'un projecte “que essent únic s'estigui licitant i presentant i fent els estudis d'impacte ambiental per separat. Això, si ho acceptés un jutge, podria declarar nul•les totes les actuacions”.
Olivella afirma que el territori està molest ja no amb la MAT sinó amb les formes amb que s'està desenvolupant el projecte. Per a Olivella, és una vergonya que l'actual director general d'Energia, Agustí Maure, que ha de vetllar pels interessos públics, ocupi aquest càrrec quan fa tant sols un any era director tècnic de Red Eléctrica Espanyola. “¿Com potser que ara aquest senyor pugui ser el director general d'energia de la Generalitat? Quina mentalitat pot tenir sobre energies renovables?”, es pregunta Olivella.
Aquest col•lectiu ha fet una crida perquè tothom que ho vulgui acudeixi a la torre de Sant Martí de Centelles per fer pressió contra la MAT.