Sovint la reincidència delictiva no té límits. Ho demostra el cas de Marcos S.T., un veí de les Masies de Voltregà de 38 anys d'edat que té per costum girar feina als Mossos. Si dilluns de la setmana passada en Marcos va ser denunciat per la policia per topar amb tres vehicles a les Masies de Voltregà quan conduïa sota els efectes de l'heroïna i el cànnabis, divendres va tornar a fer de les seves.
Segons ha pogut saber Osona.com, quatre dies després dels fets, a mig matí de divendres, en Marcos va tornar a tenir problemes amb la policia. Aquest cop va ser detingut per insultar i intentar agredir un agent dels Mossos quan aquest va donar l'alto al ciclomotor que circulava aliè al codi de circulació i on en Marcos hi anava d'acompanyant. El sospitós, que mostrava un estat físic com el de dilluns, es va encarar amb els agents de trànsit, proferint-los insults i intentant agredir-los físicament, actitud que els va obligar a detenir-lo.
Per altra banda, el conductor del ciclomotor també va ser denunciat per circular sense tenir el permís de conduir i fer-ho sota els efectes de substàncies estupefaents.
El conductor drogat que dóna molta feina als Mossos
Societat
Tres dies després de ser denunciat per xocar amb tres cotxes carregat d'heroïna a les Masies de Voltregà, ara el detenen per agredir un agent
ARA A PORTADA
-
Política Tona Avança i Junts per Catalunya concorreran plegats a les municipals del 2027: «És un acord natural» Irene Giménez Vinyet
-
Política Els comuns exigeixen al Govern que aclareixi el futur del CAP dels Caputxins de Vic Irene Giménez Vinyet
-
Societat L'Ajuntament de Tona reafirma el compromís de treballar per preservar el canyissar Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el
13 d’agost de 2012 a
les 16:50
Et pot interessar
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 24, 25 i 26 de juliol
-
Societat
Torelló, de Festa Major
-
Societat
Osonament celebra 20 anys del projecte Parelles Artístiques
-
Societat
Registrats nivells elevats d'ozó a la Plana de Vic
-
Societat
El Govern entra a la Fundació BETA de la UVic-UCC
-
Societat
Incendi de vegetació als marges de la carretera entre Oristà i Avinyó
