Durant aquest curs, el Consell municipal de la Infància de Manlleu ha treballat "Què educa i què no educa a Manlleu" i què podrien fer per millorar l'educació en algun àmbit concret de la ciutat. Finalment, la proposta guanyadora ha estat: "Apadrinar el passeig del Ter per convertir-lo en un espai més educatiu".
Tal com explica l'Ajuntament en una nota, l'alumnat de 5è i de 6è de totes les escoles de la capital del Ter van participar en l'enquesta sobre diferents propostes per decidir quina o quines accions es portarien a terme amb els 5.000 euros de pressupost que tenen per materialitzar les seves propostes.
Finalment, s'ha decidit que la proposta guanyadora i que es portarà a terme serà l'apadrinament per part dels infants de Manlleu d'un espai de la ciutat i que treballaran perquè aquest sigui més educatiu, amb mirada d'infant. L'espai apadrinat és el passeig del Ter.
L'alumnat vol treballar la part educativa mediambiental però també la part històrica i cultural amb diferents propostes, des d'un recorregut amb activitats, una plantada d'arbres, senyalitzar la zona dels rentats o planells informatius sobre el riu i la vegetació a les parets de darrere del rocòdrom. L'Ajuntament ha recollit aquestes idees i s'ha compromès a treballar-ho a nivell tècnic per poder-los presentar l'opció que més s'adapti al pressupost i a les necessitats que han expressat.
El consistori infantil de Manlleu vol fer el passeig del Ter un espai més educatiu
Societat
5.000 euros del pressupost es destinaran a aquesta iniciativa
ARA A PORTADA
-
Societat La tardor s'obre pas a Osona i el Lluçanès després d'un estiu de molta calor Irene Giménez i Vinyet
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 25, 26 i 27 de setembre Irene Giménez Vinyet
-
Societat Tona decideix on invertir 81.000 euros amb els pressupostos participatius Irene Giménez Vinyet
-
Política Eduard Robles deixa l'acta de regidor de Manlleu: «Se m'ha acabat la bateria» Irene Giménez i Vinyet
Publicat el
11 de maig de 2021 a
les 17:25
Et pot interessar
-
Societat
Empreses i experts del transport i la logística aborden els reptes de futur a Vic
-
Societat
Els Premis Innovacat 2026 celebren les presentacions dels projectes seleccionats
-
Societat
El Museu d'Art Medieval de Vic s'obre als esdeveniments d'empreses i entitats
-
Societat
Denuncien un camioner a Osona per 17 infraccions relacionades amb els temps de conducció i descans
-
Societat
Osona impulsa una oficina de mobilitat per desplegar una estratègia conjunta
-
Societat
El grup d'Osona Pla Moguda, guanyador del concurs Sona9 2026
