El semidirecte de la neu

Un nou servei unirà Barcelona i la Molina durant la temporada d'esquí amb aturada a Vic.

Publicat el 17 de desembre de 2010 a les 15:28
El Tren Blanc s'aturarà a Ripoll i Ribes de Freser. Foto: Adrià Costa

La línia de tren tindrà un nou servei semidirecte especial els caps de setmana. Serà només durant la temporada d'esquí per facilitar l'accés fins a la Molina. El nou enllaç, que també funcionarà els dies festius, sortirà de Barcelona Plaça de Catalunya a les 6.10 i arribarà a la Molina a les 8.43. Per poder gaudir de les activitats tot el dia, aquest tren efectuarà la tornada des de la Molina a les 17.50 amb arribada a Barcelona Plaça de Catalunya les 20.26. El comboi donarà servei a Osona, ja que s'aturarà a Vic.

El nou semidirecte es denominarà Tren Blanc. Sortirà de l'Hospitalet i després de passar per Barcelona s'aturarà a Granollers-Canovelles, Vic, Ripoll i Ribes de Freser. D'aquesta manera els osonencs el podran utilitzar tant per anar a esquiar com per tornar cap a Barcelona -diumenge al vespre molts estudiants agafen el tren després de ser durant el cap de setmana a la comarca-.

Aquest nou servei se suma a una nova edició dels bitllets combinats de tren, cremallera i forfet a les estacions de la Molina i Vall de Núria que ofereixen conjuntament Renfe i Ferrocarrils de la Generalitat. Val a dir, però, que només es poden adquirir des de Barcelona.