Els Mossos d'Esquadra de la comissaria de Vic han denunciat penalment N. F. G. L., de 39 anys i veí de Sant Hipòlit de Voltregà, i el seu fill, un menor de 17 anys, per conduir un vehicle a motor sense haver obtingut mai el permís de conduir.
El passat divendres, dia 3 de febrer a les 20:30 hores, una dotació dels Mossos d'Esquadra va veure un turisme que circulava a gran velocitat pel municipi de Sant Hipòlit de Voltregà. No va respectar alguns senyals de circulació i va estar a punt de topar amb un altre vehicle. Els agents el van poder aturar i van comprovar que el conductor era un menor de 17 anys. Després de contactar amb el pare, aquest va manifestar que ell li deixava de vegades el cotxe. Els dos van ser denunciants penalment per un delicte contra la seguretat del trànsit (en aquest cas, el pare, com a cooperador necessari).
Abans, es va produir un cas semblant a Gurb i Torelló. La policia autonòmica va denunciar penalment en dos dies consecutius M. C. C, de 32 anys i veí de Manlleu, per conduir un vehicle a motor amb el permís no vigent per pèrdua total de punts. El dia 1 de febrer el van aturar a la carretera B-522, punt quilomètric 2.9, terme municipal de Gurb, a les 16:00 hores. El dia 2 de febrer el van aturar a la carretera BV-5225, punt quilomètric 0, terme municipal de Torelló, a les 21:15 hores. El denunciat serà citat per declarar als Jutjats de Vic.
Enxampat a Sant Hipòlit un conductor temerari de 17 anys
El menor no havia obtingut mai el permís de conduir.
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de febrer de 2012 a
les 17:17
Et pot interessar
-
Societat Osona encapçala l'augment dels pensionistes a Catalunya durant el 2025
-
Societat Fuig de la policia a Vidreres i acaba detingut a Manlleu en xocar contra el cotxe dels Mossos i ferir dos agents
-
Societat
Incendi de vegetació forestal a Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
Diverses agressions a policies en pocs dies a Osona: «Tenim un problema judicial»
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
Manel Alcubierre presidirà la nova junta directiva del COAC a les comarques centrals
