La Guàrdia Urbana de Vic va instruir diligències policials a Eloy LH de 28 anys i veí de la mateixa població, per no disposar de l’assegurança del vehicle que conduïa, tenir la ITV caducada, i per conduir sense el permís i ben torrat.
Els fets van passar aquest dijous, 19 de setembre, al carrer Alguer, als volts de les 11 de la nit. Una patrulla de la Guàrdia Urbana va aturar un vehicle que presentava una conducció estranya i anormalment lenta. Comprovada la situació administrativa del vehicle, resulta que no disposava d’assegurança obligatòria en vigor i presentava la ITV caducada. A més, el conductor del cotxe tenia el permís de conduir sense vigència per pèrdua de punts i mostrava evidents símptomes de trobar-se sota la influència de begudes alcohòliques, negant-se a sotmetre’s a les proves de detecció del grau d’intoxicació alcohòlica.
Per tots aquests motius, es van instriur diligències judicials, en les que resulta imputat el conductor, per conduir sota els efectes de begudes alcohòliques, negativa a sotmetre’s a les proves i conduir un vehicle a motor amb el permís no vigent per pèrdua total de punts.
Enxampat a Vic conduint torrat, sense permís, assegurança i ITV
Societat
L’home va negar-se a fer les proves d’alcoholèmia
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de setembre de 2013 a
les 10:44
Et pot interessar
-
Societat
Crit d'emergència pel mas d'en Serrallonga: «Ens hem ficat en un merder impressionant»
-
Societat
La dona més vella de Catalunya fa 112 anys: «Quan jo era petita, només hi havia un cotxe a Olot»
-
Societat
10 atractius turístics d'Osona que has de visitar aquest estiu
-
Societat
«Resignació i seguretat» amb el nou bus de Renfe a l'R3
-
Societat
Un estiu marcat per la calor i l'eclipsi solar: les millors imatges de la temporada a Osona i el Lluçanès
-
Societat
Primera victòria com a professional del ciclista tonenc Adrià Pericas
