La Guàrdia Urbana de Vic va instruir diligències policials a Eloy LH de 28 anys i veí de la mateixa població, per no disposar de l’assegurança del vehicle que conduïa, tenir la ITV caducada, i per conduir sense el permís i ben torrat.
Els fets van passar aquest dijous, 19 de setembre, al carrer Alguer, als volts de les 11 de la nit. Una patrulla de la Guàrdia Urbana va aturar un vehicle que presentava una conducció estranya i anormalment lenta. Comprovada la situació administrativa del vehicle, resulta que no disposava d’assegurança obligatòria en vigor i presentava la ITV caducada. A més, el conductor del cotxe tenia el permís de conduir sense vigència per pèrdua de punts i mostrava evidents símptomes de trobar-se sota la influència de begudes alcohòliques, negant-se a sotmetre’s a les proves de detecció del grau d’intoxicació alcohòlica.
Per tots aquests motius, es van instriur diligències judicials, en les que resulta imputat el conductor, per conduir sota els efectes de begudes alcohòliques, negativa a sotmetre’s a les proves i conduir un vehicle a motor amb el permís no vigent per pèrdua total de punts.
Enxampat a Vic conduint torrat, sense permís, assegurança i ITV
L’home va negar-se a fer les proves d’alcoholèmia
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de setembre de 2013 a les 10:44
Et pot interessar
-
Societat Detinguda per robar 300 euros a una persona gran al barri de Montserrat de Torelló
-
Societat El Festival Mans per la Justícia Global de Vic celebra la tercera edició aquest setembre
-
Societat Torelló s'afegeix a les mostres de condol pel traspàs de l'abat emèrit de Montserrat, Sebastià Bardolet
-
Societat Ramon Batllés i Santasmasas, distingit com a Fill Predilecte de Tona
-
Societat El Mercat de Vic oferirà demostracions de cuina en directe amb cuiners locals i producte de proximitat
-
Societat La UVic-UCC reforça l'atenció psicològica davant l'augment de consultes de salut mental dels estudiants