ERC de Roda de Ter crida als veïns a mobilitzar-se contra l’ascensor del pont vell

Publicat el 26 de setembre de 2008 a les 21:59

Segons ERC, l'equip de govern format ara pel IPR-PSC i CiU, sempre “tira pel dret” i no sabrà rectificar en un projecte d'aquestes característiques. També critiquen que l'equip de govern es recolzi en una enquesta que “devien contestar quatre gats” per assegurar que els veïns són partidaris d'aquesta opció.
 
El grup de l'oposició considera que tenint en compte el gir i el pendent per accedir a l'ascensor també s'hi poden produir problemes de mobilitat. “No perquè es faci un ascensor ja vol dir que s'ha complert amb l'accessibilitat perquè el més important és que l'ascensor sigui accessible”, diuen els republicans rodencs en el seu darrer butlletí.
 
Com a alternativa a l'ascensor que s'està construint, ERC proposa una “fusió entre les roques i unes rampes de descens” que segueixin els “pendents naturals” i que no tinguin tant “d'impacte visual”, al mateix temps que “s'integren en el paisatge”. Aquest ascensor ha d'unir la part de dalt del pont vell amb el passeig que hi ha el costat del riu Ter.