Èxit del «volt i gresca» dels comerciants del Voltreganès

El punt neuràlgic de la festa va ser el pont del torrent de Mitjavila

Publicat el 06 de juliol de 2009 a les 13:07
El bon temps va acompanyar totes les activitats del “Volt i gresca, a la festa”, al torrent de Mitjavila de Sant Hipòlit de Voltregà. Es tractava d’una emmarcada en el Pla de dinamització del comerç del Voltreganès organitzada per l’Associació de Comerciants i la col•laboració dels ajuntaments de Sant Hipòlit de Voltregà i de Les Masies de Voltregà.

Es van fer exhibicions de mascotes, bàsicament de gossos, però també de gats i fins i tots d’una serp pitó. També van tenir gran èxit les desfilades de moda, amb ulleres i roba d’home, de dona i de nens, i les desfilades de pentinats a càrrec de dues perruqueries.

A dalt de l’escenari es van fer demostracions de taixí, rituals de màgia, subhasta de peces de roba i sortejos  tant de productes cedits pels comerços participants com d’entrades per visitar el Museu del Coure de La Farga Lacambra.

Diversos establiments d’alimentació i de restauració van servir més de 400 sopars al preu de 5 euros.

Als dos cantons del pont es van ubicar una vintena de carpes on es van poder veure novetats de productes de diferents comerços del Voltreganès. Així mateix, els alumnes de l’Escola de Música de Sant Hipòlit de Voltregà van amenitzar la vetllada.