El departament de Governació i Relacions Institucionals ha resolt definitivament la convocatòria per atorgar compensacions econòmiques a favor dels ajuntaments perquè abonin retribucions als càrrecs electes locals, per a l’exercici de 2011. D’acord amb el resultat, 417 ajuntaments de menys de 2.000 habitants rebran les compensacions per a l’abonament de sous a determinats càrrecs, la majoria alcaldes. Això suposa un import global de 4.825.515 euros, mitjançant els quals es fa front a la totalitat de mesos de dedicació exclusiva o parcial en què els càrrecs electes percebin una retribució de l’ens local.
D’aquests municipis, n’hi ha un total de 29 a la comarca d’Osona.
Governació assegura les retribucions de 29 alcaldes osonencs de municipis petits
El Departament manté durant l’any 2011 la convocatòria per als ajuntaments catalans de menys de 2.000 habitants.
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de setembre de 2011 a
les 09:00
Et pot interessar
-
Societat Osona encapçala l'augment dels pensionistes a Catalunya durant el 2025
-
Societat
Incendi de vegetació forestal a Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Societat
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
