Des de fa uns anys, la Mancomunitat La Plana promou les taules dels Polígons d'Activitat Econòmica (PAE) amb l'objectiu d'incentivar el desenvolupament econòmic i la millora de l'entorn empresarials dels municipis que en formen part. Es tracta d'espais de cooperació publicoprivada a partir dels quals empreses i administració local poden dialogar, reflexionar i treballar conjuntament necessitats i interessos comuns.
Amb les taules, l'objectiu de la Mancomunitat és establir canals directes de comunicació entre institucions i facilitar la identificació de problemàtiques i la cerca de solucions. Tot i que en alguns pobles mancomunats encara no se n'han constituït, la Taula del polígon de l'Avellanet de Sant Miquel de Balenyà o la de Tona esdevenen un entorn òptim per debatre temes rellevants com, per exemple, la mobilitat.
Aquest és el cas del polígon de Les Goules: recentment empreses de la zona, representants de la Mancomunitat i de l'Ajuntament de Tona s'han reunit per trobar solucions a la necessitat de millorar l'aparcament i la mobilitat. Una trobada valorada positivament per totes les parts, ja que contribueix a millorar les condicions de treball i convivència.
Pere Medina, president de la Mancomunitat La Plana, posa de manifest que la cooperació entre el sector públic i el privat és clau pel desenvolupament del territori així com la seva sostenibilitat i el creixement econòmic.
Incentivar el desenvolupament econòmic i empresarial, al punt de mira de la Mancomunitat La Plana
L'ens promou la creació de les taules dels Polígons d'Activitat Econòmica, espais de cooperació publicoprivada entre institucions per dialogar i treballar de forma conjunta necessitats i interessos comuns
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de març de 2024 a les 09:00
Et pot interessar
-
Societat Zetak, Alosa o Jose Luis Redondo completen el cartell del Festival Cantilafont
-
Societat Torelló celebra el centenari del Teatre Cirvianum
-
Societat 30 anys de Depuradores d'Osona
-
Societat «L'envelliment accelerat de la població obliga a fer un canvi de mirada en l'atenció sanitària»
-
Societat Dia Internacional dels Museus 2025: així ho viuran els equipaments d'Osona
-
Societat El bisbe de Vic elogia el caràcter «proper a la gent» de Lleó XIV i la «defensa dels més necessitats»