Els Mossos d’Esquadra de la Divisió d’Investigació Criminal van detenir, dissabte passat, un home com a presumpte autor d’un homicidi ocorregut a Vic dijous passat.
El dia 7 de juliol, els mossos van tenir coneixement que dos dies abans, el 5 de juliol, un home va ferir mortalment un altre home en un pis de Vic. L’Àrea d’Investigació Criminal de la Regió Policial Central es va fer càrrec de la investigació, la qual es troba sota secret de sumari, i va detenir el presumpte autor dels fets.
Ahir a la tarda el detingut va passar a disposició judicial i va ingressar a presó, tal i com va dictar el jutge instructor en funcions de guàrdia.
Hores d’ara la investigació està encaminada en esbrinar les circumstàncies del fet i localitzar el cadàver de la víctima.
Ingressa a presó un home relacionat amb un homicidi ocorregut a Vic
La investigació, sota secret de sumari, està encaminada en esbrinar les circumstàncies del fet i localitzar el cadàver de la víctima
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de juliol de 2016 a les 13:15
Et pot interessar
-
Societat Puja l'atur a Osona i el Lluçanès durant el juliol
-
Societat Originals, al pebre negre i, ara, amb gust de sajolida: les patates de Sant Tomàs amplien la gamma de productes
-
Societat Festa Major d'Olost 2025: programació d'actes i activitats
-
Societat Identitat, tradició i cultura popular: Manlleu escalfa motors per la Festa Major 2025
-
Societat Cinc persones detingudes durant la Festa Major de Torelló
-
Societat Un any de la pedregada de Sant Pere de Torelló: «Queien pedres com taronges»