L'associació Joves Ecosocialistes està celebrant aquests dies la seva Trobada d'Estiu a la Masia Cal Masover de l'Esquirol. La quedada d'aquest any, que se celebra fins al 5 de setembre, porta el nom de Maria Salvo, la lluitadora antifranquista i militant del PSUC. Fins ara s'han celebrat diversos actes, debats i taules rodones on han participat l'exregidor de Vic, Arnau Martí, Joan Herrera o Dolors Camats, entre altres.
La Trobada de Joves Ecosocialistes vol esdevenir un espai clau per la formació i l'oci dels i les joves, que reflexionaran sobre el paper de la seva organització, la seva història, així com de les problemàtiques de l'ecologisme del passat, present i futur.
Aquest divendres a les 6 de la tarda la diputada Aina Vidal i el diputat Joan Carles Gallego participaran en la trobada, així com Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya. El dissabte intervindran Jaume Asens i Joan Mena, entre altres. I del diumenge, últim dia de la trobada, en destaca la intervenció de Lídia Muñoz, alcaldessa de Sant Feliu de Llobregat, i molts altres.
Joves Ecosocialistes celebra la trobada d'estiu a l'Esquirol
Té lloc al Mas Cal Masover fins al 5 de setembre
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de setembre de 2021 a les 17:55
Et pot interessar
-
Societat
Llum verda a la modificació de les ordenances fiscals de Roda de Ter pel 2026
-
Societat
El ple de Torelló condemna la «instrumentalització» de la problemàtica en seguretat per part d'alguns partits
-
Societat
La UVic-UCC i el Consorci Hospitalari posen en marxa una clínica odontològica oberta al públic
-
Societat
Acció del Gremi de la Pagesia Catalana a Vic per denunciar la «mala gestió» de la crisi de la dermatosi nodular
-
Societat
La Fira de la Muntanya de Vic arriba a la 44a edició
-
Societat
Roda de Ter commemora el 22è aniversari de la mort de Miquel Martí i Pol
