Tot i que el juny està a la cantonada no hi ha rastre de la calor. Després d'un cap de setmana més aviat fresc -especialment el dissabte-, els propers dies tornaran a estar marcats per la inestabilitat i per una nova baixada de temperatures.
Per aquest dilluns no es descarta algun ruixat de tarda però les precipitacions aniran a més entre dimarts i dimecres. Les temperatures es podrien començar a recuperar a partir de dijous.
Podeu seguir les temperatures i les pluges en directe als següents enllaços:
- Observatori meteorològic de Vic
- Observatori de Meteoroda
- Meteo Taradell
- Meteo Tavèrnoles
- Gurb - Montesquiu - Muntanyola - Orís - Perafita - Viladrau (Estacions Automàtiques / XEMA)
Dades d'interès
La calor fa el ronso
Societat
Setmana marcada per la inestabilitat i una nova baixada dels termòmetres.
ARA A PORTADA
-
Política Isaac Peraire serà el candidat d'ERC a la Catalunya Central per a les eleccions del 29-N Irene Giménez i Vinyet
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 16, 17 i 18 d'octubre Irene Giménez Vinyet
-
-
Societat Vic impulsa una setmana d'activitats per visibilitzar la soledat no desitjada Irene Giménez i Vinyet
-
Cultura i Mitjans El Festival de Cinema de Muntanya de Torelló projectarà una seixantena de films de 18 països diferents Irene Giménez Vinyet
Publicat el
27 de maig de 2013 a
les 07:03
Et pot interessar
-
Societat
L'apunyalament a un metge del CAP de Torelló no està relacionat amb la seva professió
-
Societat
Joves de Vic s'apropen a la poesia a través del rap
-
Societat
De Vic al Parlament per impulsar la reforma de l'educació infantil
-
Societat
Torelló condemna l'agressió a un metge del CAP
-
Societat
Què sabem i què no de l'apunyalament d'un metge del CAP de Torelló
-
Societat
Investiguen l'apunyalament d'un metge del CAP de Torelló
