La campanya de control de les distraccions al volant, que ha realitzat la policia local de Torelló entre el 14 i el 20 d’octubre passats, ha finalitzat amb un balanç de 29 denúncies. La iniciativa, amb el suport del Servei Català de Trànsit, ha incidit en el control i vigilància de les distraccions al volant i l’incompliment de les obligacions indicades pels semàfors.
D’aquestes 29 denúncies, quatre han estat per infringir l’article 18.2 del Reglament General de Circulació, que tipifica conduir utilitzant dispositius de telefonia mòbil o qualsevol altre sistema de comunicació que requereixi la intervenció manual del conductor; i les 25 denúncies restants, per infringir l’article 146 del mateix Reglament, en relació a les obligacions indicades per un semàfor.
La iniciativa tenia una doble intenció, d’una banda, la conscienciació dels conductors de la necessitat de concentrar-se i no distreure’s durant la conducció i subratllar els perills de les distraccions produïdes, per exemple, pels dispositius de telefonia mòbil, navegadors, etc. Per altre cantó, la campanya també volia posar l’accent en la necessitat de respectar els semàfors.
La policia local de Torelló multa 25 persones per no respectar els semàfors
La campanya sobre distraccions al volant s’ha allargat una setmana
ARA A PORTADA
Publicat el 27 d’octubre de 2013 a les 07:29
Et pot interessar
-
Societat Detinguda per robar 300 euros a una persona gran al barri de Montserrat de Torelló
-
Societat El Festival Mans per la Justícia Global de Vic celebra la tercera edició aquest setembre
-
Societat Torelló s'afegeix a les mostres de condol pel traspàs de l'abat emèrit de Montserrat, Sebastià Bardolet
-
Societat Ramon Batllés i Santasmasas, distingit com a Fill Predilecte de Tona
-
Societat El Mercat de Vic oferirà demostracions de cuina en directe amb cuiners locals i producte de proximitat
-
Societat La UVic-UCC reforça l'atenció psicològica davant l'augment de consultes de salut mental dels estudiants