La Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) participarà a la 4a Nit Europea de la Recerca, l’esdeveniment públic de divulgació científica que se celebra a Catalunya durant diversos dies al voltant de l’últim divendres de setembre. El seu objectiu és apropar la recerca i els seus protagonistes al públic de totes les edats i donar a conèixer la recerca i la innovació de manera planera i divertida.
Les activitats que ofereixen més de 50 entitats científiques de Catalunya s’organitzen des de diferents localitzacions de cadascun dels nodes principals -Barcelona, Girona, Lleida, Tarragona i Catalunya Central-Vic- i el programa complet es pot consultar al web lanitdelarecerca.cat.
Per començar a escalfar motors, el node de la Catalunya Central oferirà, el dimarts 21 de setembre a la tarda, la conferència online “La importància del joc en les diferents etapes de la vida”. Aquesta xerrada, organitzada per DIXIT Vic, anirà a càrrec d’Imma Marín, especialista en educació i comunicació a través del joc i metodologies lúdiques per l’aprenentatge.
La UVic se suma a la quarta Nit Europea de la Recerca a Catalunya
Vic i Manresa acolliran activitats científiques divulgatives per a tots els públics entre el 21 i el 25 de setembre
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de setembre de 2021 a
les 12:55
Et pot interessar
-
Societat
Protecció Civil explica a infants de Gurb com gaudir d'una revetlla de Sant Joan segura
-
Societat
Endesa adaptarà més de 300 suports de la xarxa elèctrica d'Osona per reforçar la protecció de l'avifauna
-
Societat
Denunciat penalment un conductor a Osona per quadruplicar la taxa d'alcoholèmia i circular a 196 km/h
-
Societat Bayés Esport s'incorpora al projecte Talent Esportiu d'Osona de la UVic-UCC
-
Societat
Més d'un centenar d'activitats portaran la disbauxa a la Festa Major de Vic
-
Societat
El Castell de Rupit guanya un nou accés i un premi estatal d'arquitectura
