L’Ajuntament de Vic, la Universitat de Vic i la Cambra de Comerç de Barcelona han organitzat la primera Trobada Empresarial d’enguany, el proper divendres 4 de maig, a l’edifici del Sucre. En aquesta ocasió, la jornada es destinarà a les possibilitats de negoci que ofereixen dos de les noves potències mundials emergents: “La Xina i l’Índia, oportunitats de negoci per a la PIME. Per on comencem?"
L’objectiu de la Trobada és presentar les oportunitats que la Xina i l’Índia ofereixen a les petites i mitjanes empreses, així com donar resposta a qüestions com la rendibilitat d’aquestes operacions, les exigències fiscals que cal tenir en compte, els costos logístics o la possibilitat de venda directa, entre d’altres.
La Xina i l'Índia, oportunitat de negoci per a la PIME?
Tornen a Vic les Trobades Empresarials.
ARA A PORTADA
Publicat el
30 d’abril de 2012 a
les 18:57
Et pot interessar
-
Societat Osona encapçala l'augment dels pensionistes a Catalunya durant el 2025
-
Societat
Incendi de vegetació forestal a Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Societat
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
