L'alcalde del Brull, Ferran Teixidó, ha patit aquest dimecres al matí una agressió. Tal com explica el mateix Teixidó a Osona.com, un extreballador d'un dels plans d'ocupació que promou el Consell Comarcal d'Osona l'ha anat a buscar a l'Ajuntament.
En no trobar-lo ha entrat a l'edifici i li ha tirat la taula del seu despatx a terra. Quan estava a punt de marxar, Teixidó arribava i li ha propinat una empenta i un cop de puny a l'ull, així com també amenaces de mort.
En declaracions a aquest diari, l'alcalde explica que no entén "d'on ve" tot plegat i que "no hi ha cap motiu". Fa un any, l'home va treballar a Seva i el Brull i el mateix Teixidó considera que ha estat "un bon treballador" de l'Ajuntament. Tot i això, s'ha hagut de tancar a l'edifici de l'ajuntament amb l'administrativa i una veïna, mentre l'agressor seguia colpejant la porta i seguia amenaçant-lo.
Aquesta tarda, Teixidó ha presentat una denúncia als Mossos d'Esquadra i també ha demanat una ordre d'allunyament per l'agressor. L'alcalde explica que sap on viu i pateix per les persones amb qui conviu. El codi penal contempla penes d'entre 1 i 6 anys de presó per una agressió contra un càrrec públic. Està previst que el judici sigui a principis de la setmana vinent.
L'alcalde del Brull pateix una agressió
Societat
Ferran Teixidó ha presentat una denúncia als Mossos d'Esquadra contra un extreballador d'un pla d'ocupació del Consell Comarcal
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de desembre de 2020 a
les 20:50
Actualitzat el
23 de desembre de 2020 a les
20:58
Et pot interessar
-
Societat
Denunciat per conduir a 198 km/h a Espinelves
-
Societat Vic celebra una nova Diada de Sant Miquel dels Sants
-
Societat
Diverses empreses d'Osona i el Ripollès tanquen o modifiquen l'activitat pel pas del Tour de França
-
Societat
El Teatre Centre de Manlleu presenta candidatura per a la Creu de Sant Jordi 2027
-
Societat
Tres metges de Vic lideren un estudi que marca una abans i un després en la prevenció de l'artritis reumatoide
-
Societat
Suport «sense reserves» del ple de Manlleu als cossos policials després de diverses agressions a agents d'Osona
