L'activista taradellenca Laura Arau ja ha tornat a Barcelona, després de ser detinguda a Israel per intentar trencar el bloqueig a la franja de Gaza amb l'Estelle, el tercer vaixell solidari que organitza la Flotilla de la Libertad. L’exèrcit d’Israel va abordar el passat dissabte el vaixell i va traslladar tota la tripulació al port d’Ashdod.
Laura Arau viatjava junt amb alguns parlamentaris i ciutadans de diversos països europeus. L'osonenca ha estat repatriada després de signar un document on reconeixa haver entrat il·legalment a Israel.
Des de l’expedició, es considera que la detenció ha estat il·legal, ja que asseguren que estaven en aigües internacionals i s'ha fet una crida (sense massa ressò) als governs europeus perquè prenguin les mesures convenients.
Més informació, al web Rumbo a Gaza
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Md1KMmaEbD4[/youtube]
Vídeo, abans de sortir del port de Nàpols