L'empresa encarregada del servei de socorrisme a les platges de Palamós, Pro-activa Serveis Aquàtics S. L., no sancionarà el socorrista acusat de catalanofòbia a Palamós. Segons va denunciar una mare de Taradell aquest dilluns, el treballador es va negar a atendre-la perquè li va parlar en català.
En un comunicat fet públic per l'empresa, un cop acabada la investigació de l'incident, han conclòs que "l'actuació per part del treballador, tot i no ésser l'òptima, no és sancionable". La companyia assegura que el socorrista aquàtic que vigilava l'aigua no es va negar a atendre el nen de 14 anys ferit per una picada de medusa, sinó que el va dirigir cap al lloc de socors.
L'empresa també lamenta que arran de la denúncia el treballador ha rebut "amenaces contra la integritat física" i que estan estudiant quines mesures poden adoptar.
L'empresa Pro-activa no sancionarà el socorrista acusat de catalanofòbia per una veïna de Taradell
La companyia assegura que el treballador ha rebut "amenaces contra la seva integritat" després de l'incident
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de juliol de 2016 a
les 19:19
Et pot interessar
-
Societat Els treballadors Pascual a Gurb faran vaga l'11 de maig i exigeixen obrir un procés de negociació
-
Societat
Detenen a Vic dos membres d'un grup criminal que suplantava identitats per adquirir la nacionalitat espanyola
-
Societat
Denuncien un individu per contaminar amb purins una riera de Sant Pere de Torelló
-
Societat
Gestionar un ramat i produir formatge artesà, alguns dels reptes del nou joc de taula d'en Peyu
-
Societat Casa Tarradellas adquireix la planta de Pascual a Gurb per impulsar la producció de mozzarella
-
Societat
Marta Otero, proposada per ser la nova rectora de la UVic-UCC
