L'empresa encarregada del servei de socorrisme a les platges de Palamós, Pro-activa Serveis Aquàtics S. L., no sancionarà el socorrista acusat de catalanofòbia a Palamós. Segons va denunciar una mare de Taradell aquest dilluns, el treballador es va negar a atendre-la perquè li va parlar en català.
En un comunicat fet públic per l'empresa, un cop acabada la investigació de l'incident, han conclòs que "l'actuació per part del treballador, tot i no ésser l'òptima, no és sancionable". La companyia assegura que el socorrista aquàtic que vigilava l'aigua no es va negar a atendre el nen de 14 anys ferit per una picada de medusa, sinó que el va dirigir cap al lloc de socors.
L'empresa també lamenta que arran de la denúncia el treballador ha rebut "amenaces contra la integritat física" i que estan estudiant quines mesures poden adoptar.
L'empresa Pro-activa no sancionarà el socorrista acusat de catalanofòbia per una veïna de Taradell
La companyia assegura que el treballador ha rebut "amenaces contra la seva integritat" després de l'incident
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de juliol de 2016 a
les 19:19
Et pot interessar
-
Societat
Instal·len càmeres lectores de matrícules a Torelló
-
Societat
Demanen més de 30 anys de presó per l'atac a la comissaria dels Mossos de Vic en solidaritat amb Pablo Hasél
-
Societat
La reserva natural que projecten a Sant Sadurní d'Osormort ocuparia la meitat del municipi
-
Societat
Molta participació en la 12a edició de les jornades Càpsula d'orientació acadèmica
-
Societat
Accident amb dos camions implicats a la C-25 a Gurb
-
Societat
La Fundació Vedruna obrirà al públic la casa de Vic on va viure la fundadora de la congregació
