Les obres per a millorar les connexions entre la C-17 i la C-25 a Gurb començaran el novembre

Societat

Els treballs tenen un pressupost d'un milió d'euros i un termini d'execució de vuit mesos

Publicat el 22 d’octubre de 2026 a les 10:25
Actualitzat el 22 d’octubre de 2026 a les 10:26

El Departament de Territori de la Generalitat de Catalunya ha comunicat a l'Ajuntament de Gurb que les obres de millora de les connexions de la carretera N-152z amb la C-17 i la C-25 començaran al novembre. El termini per executar les obres és de vuit mesos i s'hi destina una inversió d'un milió d'euros.

L'objectiu de les actuacions és augmentar la capacitat dels accessos existents i afavorir la seguretat i la fluïdesa del trànsit. En aquest sentit, els treballs inclouen l'increment de la capacitat de les dues rotondes existents -una de circular i una d'el·líptica- i la creació d'un carril directe des de la sortida de l'Eix Transversal cap a l'N-152z en direcció al nord de la C-17.

Tanmateix, el projecte també preveu la reordenació dels accessos, la renovació del ferm i l'adequació i millora de la senyalització, l'abalisament i les barreres de seguretat.

Escull Osona com la teva font preferida de Google