El ritme de vendes de Llet Nostra ha registrat un augment constant des de la seva entrada al mercat l'any 2003. "La confiança dels consumidors catalans, l'alta qualitat del producte i l'esforç per estar present a la pràctica totalitat de la superfície de distribució de Catalunya, ens han permès assolir aquestes xifres", ha explicat Xavier Tubert, president de Llet Nostra.
Per davant, la cooperativa catalana afronta nous reptes: "Per mantenir aquest ritme de creixement i consolidar l'objectiu principal de garantir l'estabilitat de les explotacions ramaderes catalanes Llet Nostra ha iniciat ja un pla estratègic per diversificar productes. Acabem de signar un acord de distribució amb Carrefour per vendre el nostre batut de Cacau+llet i estem estudiant la introducció en la gamma de fred", ha afegit Tubert.
En aquest marc, Llet Nostra ha signat un acord d'arrendament d'una nau industrial de 2.000 m² situada al costat de la planta de Vic que permetrà disposar de més espai per a magatzem i acollir una nova línia de producció a curt termini.
D'altra banda, Llet Nostra ha renovat el seu acord de patrocini amb el FC Barcelona i continuarà sent patrocinador oficial del primer equip d'handbol. Precisament, tots els integrants de l'equip i membres de la directiva han visita avui les installacions de Llet Nostra a Vic.
Llet Nostra és la marca impulsada per Llet de Catalunya SL, per a ser el referent de la indústria lletera catalana. Creada el mes de juny del 2003, ha permès que les principals cooperatives ramaderes catalanes propietàries d'aquest projecte, entrin al mercat amb una marca pròpia, amb els objectius de garantir el futur del sector productiu lleter català.