Durant la visita, que es farà a partir de les 16:30 hores, els alumnes treballadors del Mòdul d’Horticultura ecològica en el marc del projecte “Treball als barris 2009-2010” explicaran als manlleuencs les hortalisses que han plantat i el seu cultiu ecològic.
Després, els visitants podran participar en un taller pràctic per aprendre a plantar hortalisses. Al final es donarà a tothom un recull de receptes que han fet els alumnes del Mòdul de Serveis personalitzats a la comunitat del barri de l’Erm, per saber com cuinar amb les hortalisses de temporada.
L’hort de la platja del Dolcet és un espai municipal que s’ha recuperat per a ús d’horta dins el projecte “Treball als barris 2009-2010” del Pla de millora del barri de l’Erm. En concret, els alumnes d’aquest programa de qualificació professional d’horticultura i els de Serveis personalitzats a la comunitat durant aquest any 2010 es formen professionalment en l’àmbit de l’horticultura i en l’àmbit social respectivament, per tal d’augmentar les seves possibilitats d’inserció laboral.
A més a més, amb la recuperació d’aquest espai, Manlleu tornar a posar en valor els espais agraris, les pràctiques ecològiques i la història de la ciutat.
Per a inscripcions i més informació: Oficina de Promoció Econòmica (OPE): C. Enric Delaris, 7, Manlleu; 93 851 50 22; mediambient@manlleu.cat.
