L’Ajuntament de Manlleu ha enviat una carta a l’empresa Fecsa-Endesa queixant-se que hagi suprimit sense previ avís el servei d’atenció comercial presencial a la capital del Ter, i reclamant que sigui restablert al més aviat possible.
En la carta, l’Ajuntament expressa sorpresa per la decisió, ja que no n’havia estat informat prèviament, i es queixa pel greu prejudici que l’eliminació d’aquest servei ocasiona no només a la ciutadania i empreses de Manlleu, sinó també a una bona colla de municipis d’Osona Nord.
Per tot això, l’Ajuntament demana a Fecsa-Endesa que reconsideri la decisió presa i restableixi el servei d’atenció presencial, en el termini més breu possible.
Manlleu reclama a Fecsa-Endesa que restableixi el servei d’atenció comercial
L’empresa ha suprimit el servei presencial sense avisar.
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de setembre de 2010 a les 18:32
Et pot interessar
-
Societat
L'acusat de matar un menor a Sant Hipòlit de Voltregà el 2023 nega el crim
-
Societat
La Guàrdia Urbana de Vic ha interposat més de 300 sancions a patinets durant el 2025
-
Societat
Liciten les obres de millora de les connexions entre la C-17 i la C-25 i d'accés a Vic i Gurb
-
Societat
Empresaris i propietaris del polígon de Sant Miquel de Balenyà s'uneixen en una nova associació
-
Societat
Els Mossos van trobar una funda compatible amb l'arma del crim a casa l'acusat de matar un menor a Sant Hipòlit
-
Societat
Testimonis atribueixen a una disputa per drogues la mort d'un menor el 2023 a Sant Hipòlit de Voltregà
