L’Ajuntament de Manlleu ha enviat una carta a l’empresa Fecsa-Endesa queixant-se que hagi suprimit sense previ avís el servei d’atenció comercial presencial a la capital del Ter, i reclamant que sigui restablert al més aviat possible.
En la carta, l’Ajuntament expressa sorpresa per la decisió, ja que no n’havia estat informat prèviament, i es queixa pel greu prejudici que l’eliminació d’aquest servei ocasiona no només a la ciutadania i empreses de Manlleu, sinó també a una bona colla de municipis d’Osona Nord.
Per tot això, l’Ajuntament demana a Fecsa-Endesa que reconsideri la decisió presa i restableixi el servei d’atenció presencial, en el termini més breu possible.
Manlleu reclama a Fecsa-Endesa que restableixi el servei d’atenció comercial
L’empresa ha suprimit el servei presencial sense avisar.
ARA A PORTADA
-
Vic recorrerà «fins a l'última instància» la sentència per exigir un nivell de català massa alt Irene Giménez Vinyet
-
-
-
Vic demana 25 milions d'euros del Pla de Barris per impulsar el sud i el nord-est de la ciutat Irene Giménez Vinyet
-
El GDT engega una campanya per cobrir les despeses del procés judicial contra Patel Irene Giménez Vinyet
Publicat el 01 de setembre de 2010 a les 18:32
Et pot interessar
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 17, 18 i 19 d'octubre
-
Societat L'Hospital de Vic consolida l'ús de cirurgia endoscòpia en el càncer de mama
-
Societat Vaga general per Palestina: desenes de manifestants tallen la C-25 i la C-17 a Gurb
-
Societat Constituït el nou consistori infantil de Vic
-
Societat Identifiquen tres persones a Torelló amb diversos antecedents policials
-
Societat Nova convocatòria a Manlleu per adjudicar un habitatge destinat a l'emancipació juvenil