L’Ajuntament de Manlleu ha enviat una carta a l’empresa Fecsa-Endesa queixant-se que hagi suprimit sense previ avís el servei d’atenció comercial presencial a la capital del Ter, i reclamant que sigui restablert al més aviat possible.
En la carta, l’Ajuntament expressa sorpresa per la decisió, ja que no n’havia estat informat prèviament, i es queixa pel greu prejudici que l’eliminació d’aquest servei ocasiona no només a la ciutadania i empreses de Manlleu, sinó també a una bona colla de municipis d’Osona Nord.
Per tot això, l’Ajuntament demana a Fecsa-Endesa que reconsideri la decisió presa i restableixi el servei d’atenció presencial, en el termini més breu possible.
Manlleu reclama a Fecsa-Endesa que restableixi el servei d’atenció comercial
L’empresa ha suprimit el servei presencial sense avisar.
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de setembre de 2010 a les 18:32
Et pot interessar
-
Societat
Èxit de la campanya del GDT per cobrir els costos del procés judicial contra Patel
-
Societat
Enxampen a Gurb un conductor que estava sota els efectes de l'alcohol i circulava amb les rodes punxades
-
Societat
El Patronat de la Fundació Universitària Balmes aprova un pressupost de 69,6 milions d'euros pel curs 2025-2026
-
Societat
El degà dels advocats de Vic, Rogeli Montoliu, nou president del Consell de l'Advocacia Catalana
-
Societat
L'alcalde de Vic en conèixer la resolució del Pla de Barris: «És una grandíssima notícia per la ciutat»
-
Societat
10 detinguts en un operatiu contra el tràfic de drogues a Vic
