L’Ajuntament de Manlleu ha enviat una carta a l’empresa Fecsa-Endesa queixant-se que hagi suprimit sense previ avís el servei d’atenció comercial presencial a la capital del Ter, i reclamant que sigui restablert al més aviat possible.
En la carta, l’Ajuntament expressa sorpresa per la decisió, ja que no n’havia estat informat prèviament, i es queixa pel greu prejudici que l’eliminació d’aquest servei ocasiona no només a la ciutadania i empreses de Manlleu, sinó també a una bona colla de municipis d’Osona Nord.
Per tot això, l’Ajuntament demana a Fecsa-Endesa que reconsideri la decisió presa i restableixi el servei d’atenció presencial, en el termini més breu possible.
Manlleu reclama a Fecsa-Endesa que restableixi el servei d’atenció comercial
L’empresa ha suprimit el servei presencial sense avisar.
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament de Tona posa a disposició de la ciutadania dos habitatges de lloguer social Irene Giménez Vinyet
-
Vic: el govern de Junts en minoria, obligat a buscar la complicitat de l'oposició Irene Giménez Vinyet
-
Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC Irene Giménez Vinyet
-
Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 01 de setembre de 2010 a les 18:32
Et pot interessar
-
Societat Aquest és el producte d'Osona inclòs en el menú de la conferència de presidents
-
Societat Prats de Lluçanès demana «mesures urgents» per millorar la seguretat viària a la C-62
-
Societat Entre megàlits i poesia: el poble que va veure néixer Verdaguer i que inspira des de fa segles
-
Societat El CHV ret homenatge a les trajectòries professionals i a les persones jubilades l'any 2024
-
Societat Mor la conductora d'un cotxe en un xoc frontal a Sant Bartomeu del Grau
-
Societat Vic dona suport a l'embargament d'armes a Israel i a les resolucions internacionals contra el genocidi del poble palestí