Membres del CDR de Vic s'enfilen al balcó de l’Ajuntament i cremen la bandera espanyola

El col·lectiu independentista vol fer visible amb aquesta acció la resistència contra “la repressió” i la “injustícia”

Publicat el 04 de desembre de 2022 a les 18:45
L’Ajuntament de Vic s’ha quedat sense bandera espanyola al balcó. El motiu, l’acció de quatre encaputxats que, en nom dels CDR, l’han arrencat i cremada aquest cap de setmana. Un dels activistes ha aconseguit arribar a la balconada del consistori i, després d’estripar la “rojigualda”, l’ha llençat cap a la plaça, on l’esperaven els seus companys per posar-li foc.

El col·lectiu independentista ha penjat les imatges a les xarxes socials, que les han acompanyat d’un text en pro de la resistència i en contra dels “símbols feixistes”: “La repressió no ens aturarà”, resa el tuit, on també s’hi apunta que el col·lectiu vigatà ha fet aquesta acció per denunciar la “injustícia” en el context del tradicional Mercat Medieval, que se celebra aquesta propera setmana.

Es dona la circumstància que fa just un any, el CDR de Vic ja va fer el mateix amb la bandera espanyola del balcó de l’ajuntament.